Gå til innhold

Hvor mange poser chips har dere kjøpt til julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2

Fikk gjester ikveld så har begynt på den første :)

Skrevet

Ingen. Ikke rart det er mye feite folk her inne!

Anonym poster: 5f49010a7b3ec59a221427861c24bd60

Ikke rart det er så mange bitre og sure kjerringer her. Det er jul! Spre litt juleglede om du klarer :)

Skrevet

1 potetgull og 1 bacongull.

Vi er egentlig ikke så store godterispisere her i huset men har handlet i hauger med sjokolade. Noe pga det var tilbud på plater og så må vi ha twist og gode ønsker og troika. Er liksom ikke jul uten...

Får mange gjester. Julaften da så regner med det blir spist en god del :-)

Skrevet

Jaja ikke kom inn hit og klag etter jul når dere har trykt alt den driten i trynet! Takk dere selv når vekta går opp!

Anonym poster: 5f49010a7b3ec59a221427861c24bd60

Skrevet

3. Vi er 5 voksne + 1 barn i tre dager. Tipper de ikke blir rørt engang siden vi kommer til å rulle av all julematen :P

Skrevet

Ingen.

Potetgull/chips har da ingenting med jul å gjøre.

Hvorfor tror enkelte at jul = fråtsetid? Jeg har ikke tenkt til å veie ett gram mer etter jul enn nå.

Anonym poster: 6069de63295e7d7798c8eeb580f851fe

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Ingen ikke kjøpt noen ting spiselig inn til julen drar til mamma i morgen blir der til 3 dag. Så ut på party så Risør resten av julen..

Jeg har derimot laget potetgull som naboene mine fikk i sted :)

Skrevet

Ingen. Har egentlig ikke kjøpt inn så mye til jul, må nok gjøre det i morgen! Takk for søndags åpent :)

Skrevet

19 til meg selv og 1 til de andre.

Skrevet

4

Vi er 5 i familien, og får gjester i jula. Så litt (?) bekymra for om det er nok. Selv om det føltes altfor mye da vi handlet.

Spiste 1 i går!!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Ingen. Merkelig nok, ettersom jeg er veldig glad i det. Men jeg har bare ulike lyst på for tiden. Mannen har en pose Potetskruer i skapet fra før, noe jeg ikke har noe lyst på.

Endret av UndrendeUllteppe
Skrevet

4, fordelt på 6 (7) voksne og to barn. Regner med de går i romjulen, og ikke på selve aften.

Skrevet

Ingen, men vi har en pakke popcorn. Og så har vi en del god sjokolade og noen julekaker. Litt til hver kveld. Frotsing blir det ikke, men mye kos med litt søtt til, det blir det. :)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Én til hver dag :D

Men det gjør jeg uansett, jul eller ikke.. hehe

Skrevet

4

Anonym poster: 7f38e408cab4a239b88e85bcfd492950

Skrevet

Ingen, glømte det. Får kjøpe litt i dag..

Gjest Gul stjerne
Skrevet

ingen. men rekker det jo i kveld hvis det er viktig. skal lese hele tråden nå å gjøre meg opp en mening om dib mener chips er essensielt i jula.

Og ja, takk for tipset.

Skrevet

Vi er ikke potetgullspisere ;) Vi er verre på sjokolade og annet julegodt fronten, men har ikke handlet noe da vi ikke er så mye hjemme i jula :)

Skrevet

6, fordeles på 4 selskaper i jula.

Anonym poster: c2c864e2dce5c273841426e902a06c15

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

En så langt.. Skal handle inn noe mer den 24.. Har ikke hatt stort av tid før, så det blir nok ut å handle på oss fra morgenen av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...