kitty08 Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Tenkte å klare meg uten antibiotika. Men det er så jævlig vondt. Er på dag seks nå . . .
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #2 Skrevet 22. desember 2012 Jeg er på dag 13 nå, men jeg har vært utrolig dårlig til å pleie kroppen mens jeg har vært syk. Løpt ute i kulden, brukt timevis på julehandling og såvidt sovet. Jeg håper du blir frisk snart om du lar kroppen hvile og gir den pleien den trenger! ... Jeg begynner smått å bli bedre nå, når jeg endelig har roet ned og brukt noen timer under teppet! Anonym poster: 1c9b94449ba5ffbc8e26ca25f9ac6846
kitty08 Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2012 Oi. Tretten dager er heftig! God bedring til deg.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Du som har løpt ute, og vært på shopping, du har nok ikke halsbetennelse nei... forkjøla ja, kanskje Anonym poster: e81b259c289c3a031485ad483cfe4ef1
Gulosten™ Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Halvannen uke, på sofaen og bare med henting. Du kan jo ta Ibux...?
Medulla Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 Du som har løpt ute, og vært på shopping, du har nok ikke halsbetennelse nei... forkjøla ja, kanskje Anonym poster: e81b259c289c3a031485ad483cfe4ef1 Haha, javel..? Har hatt endel halsbetennelser og det trenger ikke nødvendigvis å være verre enn at det gjør jævlig vondt å svelge.
Akkurat passe mange Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 Det kan vare veldig lenge!. tillegg har streptokoker en tendens til å blomstre opp igjen dersom de ikke behandles. Hvorfor vil du ikke ha penicillin? Vil få bedring i løpet av første dag.
kitty08 Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2012 Jeg tar ibux og paracet så det holder. Autch. Høres ut som det vil sitte i i jula ja
kitty08 Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 22. desember 2012 Flere grunner: er dratt på juleferie så litt stress med lege. Pluss at jeg har gått på to antibiotikakurer allerede i år så tenker der hadde vært fint med litt selvheling. Spesielt siden jeg ikke må på jobb før 2.jan.
Lille♥mitt Skrevet 22. desember 2012 #10 Skrevet 22. desember 2012 Hehe, jeg har hatt halsbetennelse en gang. Klarte ikke svelge mitt eget spytt, ikke spise, ikke drikke, slet med å puste på grunn av hevelsen i halsen, klarte nesten ikke snakke og måtte da ta hvilepause mellom hvert 4 ord. Hadde høy feber og måtte på dag 4 bli bedt om å bli kjørt på legevakten. Når jeg skulle gå til bilen trengte jeg hjelp for å komme meg opp de 15 trappetrinnene hjemme. Hvis jeg fikk valget mellom halsbetennelse eller fødsel i morgen, så ville jeg glatt valgt fødsel, det var mindre jævlig og varte ihvertfall ikke så lenge Så jeg kan faktisk forstå at det er vanskelig å tro at de som tar seg en joggetur har ordentlig halsbetennelse altså
mockis me Skrevet 22. desember 2012 #11 Skrevet 22. desember 2012 Jeg gikk med dette i nesten to uker.Endte med ykehus innleggelse og streptokokk infeksjon.Intravenøs antibiotika og næring+ tre dg. på sykehus som jeg ikke hadde tid til. Sånn går det når man putter i seg paracet for å gå på jobb. Utakknemlig innstilling dessverre. Etter 12 t. merket jeg bedring, etter 38 var jeg helt fin igjen, bare litt sliten. God bedring, ikke press deg over evne. Og god jul =)
Akkurat passe mange Skrevet 22. desember 2012 #12 Skrevet 22. desember 2012 Flere grunner: er dratt på juleferie så litt stress med lege. Pluss at jeg har gått på to antibiotikakurer allerede i år så tenker der hadde vært fint med litt selvheling. Spesielt siden jeg ikke må på jobb før 2.jan. Uff- da må du nesten regne med en h.. jul uten særlig mye god mat. Kjedelig å bruke hele juleferien på å være syk da. Har 2 på penicillin og streptokokker her nå og har hatt det flere ganger selv, så jeg vet hvor grusomt vondt det er. (De fleste legevakter har penicillin liggende så du får til apoteket er åpen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå