Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita frøken på 6mnd som begynner å få tenner. Kjenner to stk når jeg tar fingern over gommen hennes:) hvordan har deres barn reagert på det å få tenner? Her har hun feber og tett nese..men usikker på om det er derfor:/ ikke nie kjekt:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei lita frøken på 6mnd som begynner å få tenner. Kjenner to stk når jeg tar fingern over gommen hennes:) hvordan har deres barn reagert på det å få tenner? Her har hun feber og tett nese..men usikker på om det er derfor:/ ikke nie kjekt:/

har selv en på bare ett par måneder.. Har begynt å mistenke en rann.. Kjenner du noe hardt litt spisst når du tar i gommen? Det gjør vi nemlig.. Og hun er veldig utilpass og sutrete:(
Skrevet

Kjenne noke hardt i gommen..så da e det nok ei tann på vei:) he hørt at det kan ta ei stund før den bryte ut:) mi he grene store dela av natta i går, men om det v pga feber eller tanna vetkje ej:/

Skrevet

Dunk i gommen med ei skje, det klirrer hvis tanna er kommet:-)

Skrevet

Ej kjenne tennene .. Så veit at der e noken på vei opp:) lurte bare på hvordan deres barn har reagert på det? Noen som har fått feber? :)

Skrevet

Her er minsten 10 mnd og har fått en tann ;-) Merket ikke noe. Merket ikke noe på storebror heller. Plutselig en dag hadde han bare fått en ny!

Skrevet

Min hadde løs avføring ca. 2 uker før det kom to tenner nede. Å 3 urolige netter før jeg kjente tennene hadde brutt gjennom. Hos mine har det ihvertfall virket som det bare er vondt i det de bryter gjennom tannkjøttet, og så plages de ikke lenger.

Skrevet

Tennene kan ofte komme ved feber, fordi da blir tankjøttet varmt og mer gjennomtrengelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...