Gå til innhold

Gullet sover plutselig mer enn hun pleier

Anbefalte innlegg

Vesla her er snart 8 uker og i natt sov hun i 9 timer uten å våkne. Hun sover også masse på dagen og kvelden. Jeg vet ikke helt hva jeg skal ta meg til siden hun pleier å spise HELE tiden. Bleiene er fulle og jeg har masse melk så når hun spiser så virker hun fornøyd mye fortere nå enn før. Er dette normalt ? Eller har hun rett og slett funnet roen? Eller er hun sliten/syk? hehe rart at man ikke skal kunne nyte det ;)

Fortsetter under...

Da har hun sikkert hatt økedøgn. Nå har hun fått masse, og da pleier de å være litt slappe og trøtte i et par dager etterpå. De pleier å få litt mangel søvn, disse økedagene. Hvis du synes hun er som normalt, når hun er våken tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye. Men er du usikker på om det kan være noe galt, så ta kontakt med helsestasjon evnt sykehuset, nå i julen. Husker første natta hvor veslemor her, sov hele igjennom. Vi kastet oss opp av sengen om morgenen. Var overbevist om at hun var død, men det var hun ikke. Hun sov søtt og våknet med et smil om munnen ;) Så kjenner til den bekymringen :D

Hun virker mer fornøyd nå synes jeg. Det var sikkert godt å få sovet ut ;)Tror hun er mer effektiv når hun suger pupp, og melken drypper jo ned på henne før jeg får begynt å gi henne mat. Derfor sitter jeg ikke så lenge som før å ammer. Bortsett fra i perioder på ettermiddagen eller kvelden hvor hun krever melk i timesvis med noen små pauser ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...