Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil bare ønske dere god jul og et riktig godt nyttår <3

Dette blir siste å høre fra meg inne her, så vil med det samme takke alle dere som har sendt oss gode tanker, klemmer og søte ord når vi har trengt det på det meste <3

Prossessen hadde ikke vært like enkel uten dere, hver og en <3

Håper dere som ikke har blitt gravide ennå blir det fort, og til dere som har blitt det, nyt tiden og kos dere med miraklene deres <3

Klem fra Anne <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144002236-god-jul-og-godt-nytt%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Trulte med to små

Syns det er litt trist at du "forsvinner" herfra, men jeg ønsker deg all mulig lykke til videre i livet!

Jeg har tenkt på deg og sender deg gode tanker!

Jeg ønsker deg og din kjære en riktig god jul og at det nye året kan bli godt for deg!

Sender deg en god klem om du vil ha :)

Annonse

Vil bare ønske dere god jul og et riktig godt nyttår <3

Dette blir siste å høre fra meg inne her, så vil med det samme takke alle dere som har sendt oss gode tanker, klemmer og søte ord når vi har trengt det på det meste <3

Prossessen hadde ikke vært like enkel uten dere, hver og en <3

Håper dere som ikke har blitt gravide ennå blir det fort, og til dere som har blitt det, nyt tiden og kos dere med miraklene deres <3

Klem fra Anne <3

åh akpa! masse god bedring og til lykke på ferden videre... Du får slenge fingrene innom og skrive til oss en gang i blandt da! håper ting ordner seg for dere også! <3 God bedring, god jul og godt nytt år... husk at nytt år gir nye muligheter... ta vare på deg selv... klem fra meg.

Etter det drittåret vi har hatt i 2012, så bør 2013 komme med noe bra og ikke bare motgang :)

Håper hver og en av dere får en fin jul, jeg skal kose meg med julefeiring fra sykehussengen, hele familien og svigerfamilien kommer dit sammen med meg, tar med seg mat og pakker:-) er heldig og har et stort dobbeltrom alene, så har god plass heldigvis :-)

Klemmer tilbake til alle sammen <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...