Gå til innhold

Hva savner du mest når du går gravid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hårløsheten må jeg si meg enig i...om enn bare å få stusse litt :< Og Salami og øl.

Og så savner jeg å sove på magen! Eller bare å få sove i dte hele tatt uten å måtte tisse hele tiden.

Endret av Miip

Ja hår er slitsomt synes jeg. Øl forstår jeg du savner hvis du liker det:) Kommer til og savne og nyte et glass vin på nyttårsaften,men tar ikke sjansen nå. Salami er jo så godt,det skal jeg ha med engang jeg har født:) hvis de har det på sykhuset da:)

Klarer ikke å fjerne hår? Hvorfor ikke? Er noe som heter speil :-D

Savner roastbiff og spekemat i jula!!!

Bortsett fra det er det ikke noe jeg savner bortsett fra energien min, men den håper jeg kommer tilbake snart når kvalmen har forsvunnet og jeg orker mat igjen :-)

Annonse

Ja,men er uansett vanskelig synes jeg :) men jeg klarer meg jeg :).

Roastbiff savner jeg også,er så godt, Spekemat savner jeg kun Salamien:).

Energien min har egentlig vert grei,bortsett fra uke 6 til 21 for da spydde jeg masse. Ja forstår du gleder deg til det :)

Ja det er deilig også:) er mye og glede seg til når man er ferdig,sove er ikke lett nei. Men ville ikke vert foruten:) har egentlig hatt et svært smertefritt svangerskap frem til jeg hadde bare 7 uker igjen,har 6 uker igjen nå,så skal ikke klage,men slet veldig med kvalme bare,men bedre det enn smerte;)

Mannen barberer meg ;) Savner de gamle dongeribuksenen mine! Og tilsittende topper! Savner med andre ord min normale, slanke kropp! Skal bli godt å få den tilbake :)

Og så savner jeg veldig å trene!! Har ikke trenet på to mnd på grunn av kynnere og bekkenlåsning. Etter fødsel skal det trenes igjen, gleder meg :D

Annonse

er det ikke sånn at man ikke skal barbere seg når man er gravid?? har jeg gått hele svangerskapet å trodd det "ikke er lov"???

det jeg savner er hårløsheten og Battery

Det er ikke farlig å shave i svangerskapet! ;) Det er derimot diksusjoner om hvorvidt det å være hårløs og nybarbert under fødsel kan øke sjansen for infeksjon. Men slett ikke alle er enig i det. Revner man og må sy, må jordmor/lege barbere vekk håret der likevel.

Jeg gjør som vanlig, shaver når det passer. Ser ikke så mye lenger, men jeg føler meg fram! :P

Hvorfor kan man ikke være hårløs når man føder? Fare for infeksjon? Det har jeg aldri hørt... Prøver å vedlikeholde jevnlig fram mot fødsel..

Savner å ha barna på fanget, trene, vin og øl, ligge på magen..

Jeg gleder meg til å bli kvitt halsbrannen! Og til jeg kan sove normalt igjen uten å hele tida våkne pga smerter i ribbeina og ryggen!

Jeg er 36 uker på vei nå,og shaver meg selv nedentil fortsatt. Vet jo hvor jeg skal ta,så ikke noe vanskelig! Tar bare litt lenger tid og må være ekstra forsiktig.

Man dauer ikke av å spise litt salami når man er gravid...

Sove på magen, ikke være så klomsete (for det er jeg nå!), min slanke kropp, ta en skikkelig treningsøkt uten kynnere & nedpress, blodig biff, parmaskinke, rødvin, hvitvin, aquavitt (hvertfall i disse tider), normale klær ... Gleder meg faktisk også til å bruke de jeg brukte i mnd 6-7, før magen eksploderte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...