Prøverpåentil Skrevet 22. desember 2012 #1 Skrevet 22. desember 2012 Og ja.. Jeg vet at forandrer seg fælt disse gullene. Men lurer litt.. Lille jenta mi på 10 uker har stort sett vært fornøyd og nesten ikke gråt. Sovet godt på natta og flere timer i strekk ( som regel fra 23-0530..og spiseer ellee ca hver tredje time. Men nåååå.. Hun er urolig ved puppen og starter og ender for det meste i gråt.. Hun maks tre timer i første soveøkt før hun vil ha mat..deretter våknerhun hver andre time for mat. Våkner ved å gråte (fortsatt litt i søvne med øynene igjen) og virker bare generelt mer urolig og "sutrete". Kjent for noen? Hva kan det være? Eller er det bare sånn de kan bli når de er større? Siden hun har vært så og si lik frem til nå, trodde dumme meg at det skulle vare;)
Prøverpåentil Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2012 Økedøgnbaby? hvor lenge varer det da? Hun har vært sånn lenger enn et døgn hvertfall:) hihi
magetrollet Skrevet 22. desember 2012 #4 Skrevet 22. desember 2012 Min brukte 2-3 dager før det stabiliserte seg og ho var slik at ho "masa" ved puppen, og forlangte pupp mykje oftare og spesielt om natta. Men når produksjonen økte på, blei ho seg sjøl igjen
Lea-Pea Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Legg henne til puppen ofte. Kanksje så ofte som hver time, når dere er våkne. Se om det blir bedre om et par dager Det er veldig slitsomt med økedøgn. Men det som er positivt, er at det går over Samt at det betyr at vesle jenta di, vokser og koser seg slik hun skal Hvis du bor sammen med noen, så han til å hjelpe deg litt ekstra mens dette står på. Slik at du kan konsentrere deg om frøkna og amminga. Prøv å få sove litt når hun sover, så blir det nok bra Lykke til!
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 Her har jeg hatt ca 3 døgn med masse pupp og styr før hun presterte å sove 19-0630 uten mat i natt! Måtte det vare:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå