Gå til innhold

Ordinær UL 17+0. HJELP!

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd sammen med min kjære. Vi hadde begge veeeeeldig lyst til å vite hvem som ligger der inne og gjør seg klar til å møte verden. Problemet er det at jordmor virket litt usikker når hun sa kjønnet. Barnet lå i det hun kalte for "skredderstilling" og man kunne se rett inn der kjønnsorganet er. Jordmor var veldig raskt og forklarte ingenting av det vi så på skjermen, men det vi helt klart og tydelig så var 2 små hvite prikker som lå ved siden av hverandre midt mellom beina. Vi stusset først over om det kunne være testikler, men de kommer jo ikke ned på en lang stund. Så hva så vi egentlig? Noen som har noen gode forslag til om dette er en gutt eller jente??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144002145-ordin%C3%A6r-ul-170-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for svar. :) jeg har helt fra starten hatt en jente-følelse, veldig vanskelig å forklare. Kjæresten min har også helt fra starten hatt en jente-følelse. Jordmor sa at det var vanskelig å se, men hun trodde det var en gutt. Men jeg kikket og kikket, og klarte ikke se noe som kunne ligne på noen penis, eller pung, og har derfor ikke helt klart å stole på henne. Jente eller gutt, begge to er hjertelig velkommen!!!!! :D men jeg vil så gjerne vite litt om hva jeg skal kjøpe inn. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...