Queenmee Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 De siste to døgnene har jeg kastet opp alt som har kommet ned i magen, både av mat og drikke. Tar ikke mer enn noen minutter etter jeg har spist litt, før jeg springer. Idag har jeg fått i meg ca 2dl vann og ett halvt glass cola, samt tre flak pringles, og det har holdt. Hvor lenge tåler kroppen og lille Frøet i magen at jeg ikke får noe særlig mat? Snakket med JM idag, og hun ba meg kontakte fastlege, men fastlege har stengt for jula, og åpner ikke før på nyåret igjen... Hjelpes!!!:/ Nå har jeg noen backupkilo å ta av, så er vel ingen umiddelbar fare, men jeg er jo så sulten og tørst!
81-Mamma<3<3 Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Er det omgangsyke så tåler du og frøet det! Er det kronisk svangerskapskvalme tåler du jo litt, men de fleste legges jo inn. Du kan ikke gå mange dager uten veske!
Queenmee Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2012 Omgangssjuke er vår husholdning ferdig med, tror jeg.
Håperpåønskebaby Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Da ville jeg tatt en tlf til legevakten om det fortsetter,tenker på væskemangelen da. Hadde ringt allerede i morgen om det er likt da
Lille blå fugl Skrevet 21. desember 2012 #5 Skrevet 21. desember 2012 Hadde og tatt kontakt med legevakten hvis det fortsetter. Men vi får jo lavere imunforsvar i tilstanden vår, og fins jo mange typer omgangssyke der ute! Kan jo nesten håpe at det er det slik at det går over! Men hvis du klarer bør du få i deg væske med næring i... Saft og brus er lov! Beste komboen er eplemost blandet med farris! Da får du i deg både salt og sukker! God bedring eller lykke til!!!
Queenmee Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2012 Var det JM sa, at alt er lov. Bare vanskelig når ingenting vil bli. Nå skal jeg spise bigone uten fyll:P Blir nok legevakt imorgen om det ikke blir bedre ja. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite? Takk, jenter!
FruJ Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Har i dette svangerskapet slitt med ekstrem kvalme, hele tiden. Bruker sea bands fra apoteket, spiser kræsj pink is og tygger tyrkisk pepper til det knaser! Eneste jeg har lyst på! Kan fra første svangerskap anbefale akupunktur mot kvalme, dersom det er det og ikke omgangssyke. Vi får trøste oss med at det mest sannsynlig blir bedre snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå