Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Ja, et litt trivielt spørsmål, men jeg har nå gjennom et par måneder fått prøvd meg igjennom flere merker som det blant annet har vært prøver på i disse babybox'ene som man får gratis. Og jeg merker at det er store forskjeller på de ulike merkene. Både i kvalitet på materialet, og noen lukter litt ekkelt (selv om alle er uten parfyme), noen er tørrere enn andre osv. Klarer ikke helt å bestemme meg hvilken jeg liker. Rimi sine var de verste synes jeg (luktet ekkelt). Hvilke liker DU best? Anonym poster: d03b7ca011cc7b916bd2d8754eceadd9
♥Madam Mim♥ Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Synes first price sine er helt greie jeg! Libero sine synes jeg lukter vondt!
petite fleur Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Bare det ikke er Natusan sine, er det ett fett. Natusan sine strekker seg og blir så lange og tynne, vanskeligere å håndtere. Og Coops Extra (er det det de heter? Hvit pakke med blå skrift) er litt for tørre.
TPK Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Libero er best, selv om jeg nå forbinder lukten av dem med bæsj Natusan er forferdelige, de blir så lang og lukter ekkelt.
løvebrøl Skrevet 21. desember 2012 #6 Skrevet 21. desember 2012 pampers sine! De eneste som ikke lukter surt syns jeg
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 coop extras eget merke. er dessuten de eneste som er fri for parabener....
Liaes Skrevet 21. desember 2012 #10 Skrevet 21. desember 2012 Dr. Greve pharma! inneholder heller ikke parabener, parfyme eller fargestoffer!
Fuglemamma <3 Skrevet 21. desember 2012 #11 Skrevet 21. desember 2012 Våtservietter? * grøss* har prøvd det en gang og aldri mer.. De er så fulle av dritt at jeg brukte resten av pakken til å drepe Liberia snegler med.. Så giftige er de..
Cmyk Skrevet 21. desember 2012 #12 Skrevet 21. desember 2012 Våtservietter? * grøss* har prøvd det en gang og aldri mer.. De er så fulle av dritt at jeg brukte resten av pakken til å drepe Liberia snegler med.. Så giftige er de.. Tull og tøys! De aller fleste våtserviettene inneholder verken helse- eller miljøskadelige stoffer, men noen inneholder parfyme (som ikke anbefales til barn). http://m.klikk.no/foreldre/baby/article690340.ece
mamma'n til 2 :) Skrevet 21. desember 2012 #13 Skrevet 21. desember 2012 Sebamed sine, men mine barn tåler ikke annet.
Fuglemamma <3 Skrevet 21. desember 2012 #15 Skrevet 21. desember 2012 Våtservietter? * grøss* har prøvd det en gang og aldri mer.. De er så fulle av dritt at jeg brukte resten av pakken til å drepe Liberia snegler med.. Så giftige er de.. Tull og tøys! De aller fleste våtserviettene inneholder verken helse- eller miljøskadelige stoffer, men noen inneholder parfyme (som ikke anbefales til barn). http://m.klikk.no/foreldre/baby/article690340.ece Det er helt sant, jeg lyver ikke:) det er 6 år siden så som det står artikkelen er det nå mindre kjemiske produkter i våtserviettene enn dengang. Men de er allikevel fylt med unødvendige stoffer. Dessuten blir de svanemerket fordi det er det beste alternativet av våtserviettene - ikke fordi det er bedre enn klut og rent vann
Steget Skrevet 21. desember 2012 #17 Skrevet 21. desember 2012 Bruker bare de fra Unik. De veldig gode.
DaTuMa Skrevet 21. desember 2012 #18 Skrevet 21. desember 2012 Lager selv. mesoft kompresser og jordnøttolje som kjøpes på apoteket
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #20 Skrevet 21. desember 2012 Coop extra. De kom ut best i test og er mest skånsom for huden. Billig er de også. Bruker ingenting annet. Anonym poster: 8ebfa8bb7fd39f1c37e62921f8a787fb
Cmyk Skrevet 21. desember 2012 #21 Skrevet 21. desember 2012 Våtservietter? * grøss* har prøvd det en gang og aldri mer.. De er så fulle av dritt at jeg brukte resten av pakken til å drepe Liberia snegler med.. Så giftige er de.. Tull og tøys! De aller fleste våtserviettene inneholder verken helse- eller miljøskadelige stoffer, men noen inneholder parfyme (som ikke anbefales til barn). http://m.klikk.no/foreldre/baby/article690340.ece Det er helt sant, jeg lyver ikke:) det er 6 år siden så som det står artikkelen er det nå mindre kjemiske produkter i våtserviettene enn dengang. Men de er allikevel fylt med unødvendige stoffer. Dessuten blir de svanemerket fordi det er det beste alternativet av våtserviettene - ikke fordi det er bedre enn klut og rent vann At det er unødvendige stoffer i dem, er noe helt annet enn at de er gifroge, som du skrev i det første innlegget. At klut og vann er bedre, er det vel ingen som bestrider.
Fuglemamma <3 Skrevet 21. desember 2012 #22 Skrevet 21. desember 2012 De unødvendige stoffene er fortsatt giftige både for oss og for naturen
Cmyk Skrevet 21. desember 2012 #23 Skrevet 21. desember 2012 Alt er giftig i store mengder, til og med vann. De nivåene som er i våtservietter er trygge både for babyen og naturen. Kom med dokumentasjon før du hiver ut ganske alvorlige påstander.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #24 Skrevet 21. desember 2012 Unik sensitive. Har prøvd å se etter billigere alternativer, men finner ingen som er like gode. Anonym poster: 910dfd8778e41cf07b69b14215a60cdf
wilmus Skrevet 21. desember 2012 #25 Skrevet 21. desember 2012 Libero stort sett, av den enkle grunn at de har en sånn genial pakning med sugekopp så den kan henges på veggen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå