Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #1 Del Skrevet 21. desember 2012 for jeg har bare negativ, veldig negativ. Makan til dårlig kundebehandling,har jeg aldri vært ute for. Hadde ikke trodd at en så kjent kjede, brukte tid til å holde kunder for narr, men så feil kan en ta... Anonym poster: 82f56f16b4913374d14abe5656cbb643 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001979-sigdal-kj%C3%B8kken-noen-som-i-det-hele-tatt-har-positiv-erfaring-med-de/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #2 Del Skrevet 21. desember 2012 Vi er kjempe fornøyd!! Anonym poster: 4507cfaa25cd13a07da81f8ced4c0015 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001979-sigdal-kj%C3%B8kken-noen-som-i-det-hele-tatt-har-positiv-erfaring-med-de/#findComment-144855861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #3 Del Skrevet 21. desember 2012 Vi var kjempefornøyde med både service, dyktighet og produkt da vi kjøpte kjøkken fra Sigdal. Anonym poster: 99b6fd5e3bedee0d72d91ebe26ae199b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001979-sigdal-kj%C3%B8kken-noen-som-i-det-hele-tatt-har-positiv-erfaring-med-de/#findComment-144855889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hercule Poirot Skrevet 21. desember 2012 #4 Del Skrevet 21. desember 2012 Vi har Sigdal-kjøkken og er superfornøyde. Har hatt det i 6 år og er like fornøyd i dag som vi var da det var helt nytt. Ikke et eneste problem i forbindelse med tegning, levering eller noe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001979-sigdal-kj%C3%B8kken-noen-som-i-det-hele-tatt-har-positiv-erfaring-med-de/#findComment-144855934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #5 Del Skrevet 21. desember 2012 Vi har Sigdal-kjøkken og er superfornøyde. Har hatt det i 6 år og er like fornøyd i dag som vi var da det var helt nytt. Ikke et eneste problem i forbindelse med tegning, levering eller noe. Jeg er HI Godt at noen har fått det de har betalt for :-) Unner ingen andre et sånt syr som vi har hatt, og som kommer til å fortsette etter jul Jeg er skremt over den dårlige servicen vi opplever. Har hatt sigdalkjøkken før og er fornøyd med selve produktet,men nå var det tid for utskiftning og vi ville da ha nytt sigdalkjøkken og kontaktet den lokale forhandleren, som vi også har brukt før, men da hadde vi en annen kundebehandler. Her har det vært tull med alt, fra tegning, til levering og montering. Kundebehanler klarte å legge inn feile mål, utfra arkitetktegningene vi hadde med, sånn at når alt var kommet på døren, og de hadde montert opp halve kjøkkenet, så viste det seg at vi kunne fått inn enda en rekke med skap, eller store skuffer. Noe vi da ikke kunne få i ettertid, da benkeplater og alt var nøye oppmålt .. Kundebehandleren skyldte på oss, at vi hadde målt feil, men vi hadde hatt to profesjonelle til å måle kjøkkenet, så er nok kundebehandleren. Så var det igang å finne noe vi kunne sette inn som erstatning der det var ledig vegg og vi skulle selvfølgelig få godt med prosenter på det vi måtte etterbestille. Det er vel det eneste vi er fornøyd med, resten har bare vært stress. Det viste det seg at den ene benkeplaten var feil, vasken var feil, skapene var for stor - og for små i forhold til det som var tegnet opp, det manglet håndtak, avfallssystem i skap, knotter til skap, innlegg i skuffer osv. Vasken skulle ettersendes i en fart, noe som ikke skjedde. Måtte gå til en lokal rørleggerforretning og ordne dette,og vi fikk en ekstrautgift som ikke var planlagt. Hadde det ikke vært for at vi hadde betalt kjøkkenet innen forfall, så hadde vi sikkert kunne trekke fra utgiftenen til den regningen , men vi hadde dessverre betalt for både kjøkken, levering og montering på en regning, selv om moteringen ikke var ferdig og vi manglet produkter, så her har vi nok oss selv å takke. Er nok ikke lurt å stole på selv de mest "seriøse" firma Vi fikk feile datoer for levering av varene,som ikke bare skulle komme i en forsendelse med i 5, og vi ble lovet at varene ble bært inn i hovedetg. Men ingenting av det stemte. Plutselig en dag på jobb, fikk jeg tlf om at bilen med varene stod utenfor, og at vi selv måtte bære varene ut av traileren og det var jo ikke lite, eller så altfor lette ting for en gravid. Når det kommer til montering, så ble ingen av avtalene holdt. Ble lovet montering på gitte dager og kl slett, ingen dukket opp. (Dvs, vi fikk montert opp halve kjøkkenet først, så skulle motørene komme tilbake å ta resten), dette var forøvrig før vi betalte hele regningen- Prøvde å ringe kundebehandler, men hun var ikke tilgjengelig når vi ringte, eller sendte mail. Og vi fikk aldri svar på noen av delene, hverken beskjeder eller mail som vi sendte. Stilte vi opp på døren, så var hun faktisk på kontoret, og hadde tusen unnskyldninger på hvorfor hun ikke hadde svart på meldinger og vi ble igjen lovet avtaler som de ikke klarte å holde. Så nå sitter vi her, med et halvferdig kjøkken som vi ikke kan bruke, for det fikk vi streng beskjed om, det eneste vi kunne ta i bruk var hvitevarene, vi måtte ikke sette noe inn i skap og skuffer, før kjøkkenet var komplett.. Dette skulle være en julegave som vi har gledet oss til, vi brukte lang tid på å planlegge, og spare opp til nytt kjøkken, men kjenner ingen glede ved dette lenger, og har aller mest lyst, å trekke tilbake hele avtalen og prøve en annen leverandør. Men det er vel heller ikke mulig.. Sigdal får ingen anbefalinger fra oss, og de har allerede mistet flere kunder, som i disse dager skal ha nytt kjøkken. Men for en så stor kjede som Sigdal, så betyr det nok ikke så mye om det faller fra en kunde eller ti. Anonym poster: 82f56f16b4913374d14abe5656cbb643 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001979-sigdal-kj%C3%B8kken-noen-som-i-det-hele-tatt-har-positiv-erfaring-med-de/#findComment-144856033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hercule Poirot Skrevet 21. desember 2012 #6 Del Skrevet 21. desember 2012 Vi har Sigdal-kjøkken og er superfornøyde. Har hatt det i 6 år og er like fornøyd i dag som vi var da det var helt nytt. Ikke et eneste problem i forbindelse med tegning, levering eller noe. Jeg er HI Godt at noen har fått det de har betalt for :-) Unner ingen andre et sånt syr som vi har hatt, og som kommer til å fortsette etter jul Jeg er skremt over den dårlige servicen vi opplever. Har hatt sigdalkjøkken før og er fornøyd med selve produktet,men nå var det tid for utskiftning og vi ville da ha nytt sigdalkjøkken og kontaktet den lokale forhandleren, som vi også har brukt før, men da hadde vi en annen kundebehandler. Her har det vært tull med alt, fra tegning, til levering og montering. Kundebehanler klarte å legge inn feile mål, utfra arkitetktegningene vi hadde med, sånn at når alt var kommet på døren, og de hadde montert opp halve kjøkkenet, så viste det seg at vi kunne fått inn enda en rekke med skap, eller store skuffer. Noe vi da ikke kunne få i ettertid, da benkeplater og alt var nøye oppmålt .. Kundebehandleren skyldte på oss, at vi hadde målt feil, men vi hadde hatt to profesjonelle til å måle kjøkkenet, så er nok kundebehandleren. Så var det igang å finne noe vi kunne sette inn som erstatning der det var ledig vegg og vi skulle selvfølgelig få godt med prosenter på det vi måtte etterbestille. Det er vel det eneste vi er fornøyd med, resten har bare vært stress. Det viste det seg at den ene benkeplaten var feil, vasken var feil, skapene var for stor - og for små i forhold til det som var tegnet opp, det manglet håndtak, avfallssystem i skap, knotter til skap, innlegg i skuffer osv. Vasken skulle ettersendes i en fart, noe som ikke skjedde. Måtte gå til en lokal rørleggerforretning og ordne dette,og vi fikk en ekstrautgift som ikke var planlagt. Hadde det ikke vært for at vi hadde betalt kjøkkenet innen forfall, så hadde vi sikkert kunne trekke fra utgiftenen til den regningen , men vi hadde dessverre betalt for både kjøkken, levering og montering på en regning, selv om moteringen ikke var ferdig og vi manglet produkter, så her har vi nok oss selv å takke. Er nok ikke lurt å stole på selv de mest "seriøse" firma Vi fikk feile datoer for levering av varene,som ikke bare skulle komme i en forsendelse med i 5, og vi ble lovet at varene ble bært inn i hovedetg. Men ingenting av det stemte. Plutselig en dag på jobb, fikk jeg tlf om at bilen med varene stod utenfor, og at vi selv måtte bære varene ut av traileren og det var jo ikke lite, eller så altfor lette ting for en gravid. Når det kommer til montering, så ble ingen av avtalene holdt. Ble lovet montering på gitte dager og kl slett, ingen dukket opp. (Dvs, vi fikk montert opp halve kjøkkenet først, så skulle motørene komme tilbake å ta resten), dette var forøvrig før vi betalte hele regningen- Prøvde å ringe kundebehandler, men hun var ikke tilgjengelig når vi ringte, eller sendte mail. Og vi fikk aldri svar på noen av delene, hverken beskjeder eller mail som vi sendte. Stilte vi opp på døren, så var hun faktisk på kontoret, og hadde tusen unnskyldninger på hvorfor hun ikke hadde svart på meldinger og vi ble igjen lovet avtaler som de ikke klarte å holde. Så nå sitter vi her, med et halvferdig kjøkken som vi ikke kan bruke, for det fikk vi streng beskjed om, det eneste vi kunne ta i bruk var hvitevarene, vi måtte ikke sette noe inn i skap og skuffer, før kjøkkenet var komplett.. Dette skulle være en julegave som vi har gledet oss til, vi brukte lang tid på å planlegge, og spare opp til nytt kjøkken, men kjenner ingen glede ved dette lenger, og har aller mest lyst, å trekke tilbake hele avtalen og prøve en annen leverandør. Men det er vel heller ikke mulig.. Sigdal får ingen anbefalinger fra oss, og de har allerede mistet flere kunder, som i disse dager skal ha nytt kjøkken. Men for en så stor kjede som Sigdal, så betyr det nok ikke så mye om det faller fra en kunde eller ti. Send denne teksten til Sigdal, direkte! Kan aldri tro de ønsker å være bekjente av så dårlig kundebehandling. Jeg kan tenke meg at de da vil ta et lite "oppgjør på kammerset" med forhandleren dere har brukt. Vi handlet direkte med Sigdal vi, da, gjennom min manns arbeidsplass, og fikk målsatte 2D tegninger og flotte 3D "tegninger" som vi korrigerte og godkjente. Da kjøkkenet kom, kom det på gårdsplassen og sto oppbevart i garasjen 2-3 dager, før en lokal snekker (nabo og bekjent) monterte det for oss. Alt stemte på millimeteren og kjøkkenet ble akkurat som vi hadde tenkt. Anonym poster: 82f56f16b4913374d14abe5656cbb643 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001979-sigdal-kj%C3%B8kken-noen-som-i-det-hele-tatt-har-positiv-erfaring-med-de/#findComment-144856229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hercule Poirot Skrevet 21. desember 2012 #7 Del Skrevet 21. desember 2012 Vi har Sigdal-kjøkken og er superfornøyde. Har hatt det i 6 år og er like fornøyd i dag som vi var da det var helt nytt. Ikke et eneste problem i forbindelse med tegning, levering eller noe. Jeg er HI Godt at noen har fått det de har betalt for :-) Unner ingen andre et sånt syr som vi har hatt, og som kommer til å fortsette etter jul Jeg er skremt over den dårlige servicen vi opplever. Har hatt sigdalkjøkken før og er fornøyd med selve produktet,men nå var det tid for utskiftning og vi ville da ha nytt sigdalkjøkken og kontaktet den lokale forhandleren, som vi også har brukt før, men da hadde vi en annen kundebehandler. Her har det vært tull med alt, fra tegning, til levering og montering. Kundebehanler klarte å legge inn feile mål, utfra arkitetktegningene vi hadde med, sånn at når alt var kommet på døren, og de hadde montert opp halve kjøkkenet, så viste det seg at vi kunne fått inn enda en rekke med skap, eller store skuffer. Noe vi da ikke kunne få i ettertid, da benkeplater og alt var nøye oppmålt .. Kundebehandleren skyldte på oss, at vi hadde målt feil, men vi hadde hatt to profesjonelle til å måle kjøkkenet, så er nok kundebehandleren. Så var det igang å finne noe vi kunne sette inn som erstatning der det var ledig vegg og vi skulle selvfølgelig få godt med prosenter på det vi måtte etterbestille. Det er vel det eneste vi er fornøyd med, resten har bare vært stress. Det viste det seg at den ene benkeplaten var feil, vasken var feil, skapene var for stor - og for små i forhold til det som var tegnet opp, det manglet håndtak, avfallssystem i skap, knotter til skap, innlegg i skuffer osv. Vasken skulle ettersendes i en fart, noe som ikke skjedde. Måtte gå til en lokal rørleggerforretning og ordne dette,og vi fikk en ekstrautgift som ikke var planlagt. Hadde det ikke vært for at vi hadde betalt kjøkkenet innen forfall, så hadde vi sikkert kunne trekke fra utgiftenen til den regningen , men vi hadde dessverre betalt for både kjøkken, levering og montering på en regning, selv om moteringen ikke var ferdig og vi manglet produkter, så her har vi nok oss selv å takke. Er nok ikke lurt å stole på selv de mest "seriøse" firma Vi fikk feile datoer for levering av varene,som ikke bare skulle komme i en forsendelse med i 5, og vi ble lovet at varene ble bært inn i hovedetg. Men ingenting av det stemte. Plutselig en dag på jobb, fikk jeg tlf om at bilen med varene stod utenfor, og at vi selv måtte bære varene ut av traileren og det var jo ikke lite, eller så altfor lette ting for en gravid. Når det kommer til montering, så ble ingen av avtalene holdt. Ble lovet montering på gitte dager og kl slett, ingen dukket opp. (Dvs, vi fikk montert opp halve kjøkkenet først, så skulle motørene komme tilbake å ta resten), dette var forøvrig før vi betalte hele regningen- Prøvde å ringe kundebehandler, men hun var ikke tilgjengelig når vi ringte, eller sendte mail. Og vi fikk aldri svar på noen av delene, hverken beskjeder eller mail som vi sendte. Stilte vi opp på døren, så var hun faktisk på kontoret, og hadde tusen unnskyldninger på hvorfor hun ikke hadde svart på meldinger og vi ble igjen lovet avtaler som de ikke klarte å holde. Så nå sitter vi her, med et halvferdig kjøkken som vi ikke kan bruke, for det fikk vi streng beskjed om, det eneste vi kunne ta i bruk var hvitevarene, vi måtte ikke sette noe inn i skap og skuffer, før kjøkkenet var komplett.. Dette skulle være en julegave som vi har gledet oss til, vi brukte lang tid på å planlegge, og spare opp til nytt kjøkken, men kjenner ingen glede ved dette lenger, og har aller mest lyst, å trekke tilbake hele avtalen og prøve en annen leverandør. Men det er vel heller ikke mulig.. Sigdal får ingen anbefalinger fra oss, og de har allerede mistet flere kunder, som i disse dager skal ha nytt kjøkken. Men for en så stor kjede som Sigdal, så betyr det nok ikke så mye om det faller fra en kunde eller ti. Send denne teksten til Sigdal, direkte! Kan aldri tro de ønsker å være bekjente av så dårlig kundebehandling. Jeg kan tenke meg at de da vil ta et lite "oppgjør på kammerset" med forhandleren dere har brukt. Vi handlet direkte med Sigdal vi, da, gjennom min manns arbeidsplass, og fikk målsatte 2D tegninger og flotte 3D "tegninger" som vi korrigerte og godkjente. Da kjøkkenet kom, kom det på gårdsplassen og sto oppbevart i garasjen 2-3 dager, før en lokal snekker (nabo og bekjent) monterte det for oss. Alt stemte på millimeteren og kjøkkenet ble akkurat som vi hadde tenkt. Anonym poster: 82f56f16b4913374d14abe5656cbb643 Hæ? Hva skjedde nå? Min svartekst kom inn i ditt innlegg, men du skjønner sikkert hva jeg mener. ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001979-sigdal-kj%C3%B8kken-noen-som-i-det-hele-tatt-har-positiv-erfaring-med-de/#findComment-144856231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #8 Del Skrevet 21. desember 2012 Vi har Sigdal-kjøkken og er superfornøyde. Har hatt det i 6 år og er like fornøyd i dag som vi var da det var helt nytt. Ikke et eneste problem i forbindelse med tegning, levering eller noe. Jeg er HI Godt at noen har fått det de har betalt for :-) Unner ingen andre et sånt syr som vi har hatt, og som kommer til å fortsette etter jul Jeg er skremt over den dårlige servicen vi opplever. Har hatt sigdalkjøkken før og er fornøyd med selve produktet,men nå var det tid for utskiftning og vi ville da ha nytt sigdalkjøkken og kontaktet den lokale forhandleren, som vi også har brukt før, men da hadde vi en annen kundebehandler. Her har det vært tull med alt, fra tegning, til levering og montering. Kundebehanler klarte å legge inn feile mål, utfra arkitetktegningene vi hadde med, sånn at når alt var kommet på døren, og de hadde montert opp halve kjøkkenet, så viste det seg at vi kunne fått inn enda en rekke med skap, eller store skuffer. Noe vi da ikke kunne få i ettertid, da benkeplater og alt var nøye oppmålt .. Kundebehandleren skyldte på oss, at vi hadde målt feil, men vi hadde hatt to profesjonelle til å måle kjøkkenet, så er nok kundebehandleren. Så var det igang å finne noe vi kunne sette inn som erstatning der det var ledig vegg og vi skulle selvfølgelig få godt med prosenter på det vi måtte etterbestille. Det er vel det eneste vi er fornøyd med, resten har bare vært stress. Det viste det seg at den ene benkeplaten var feil, vasken var feil, skapene var for stor - og for små i forhold til det som var tegnet opp, det manglet håndtak, avfallssystem i skap, knotter til skap, innlegg i skuffer osv. Vasken skulle ettersendes i en fart, noe som ikke skjedde. Måtte gå til en lokal rørleggerforretning og ordne dette,og vi fikk en ekstrautgift som ikke var planlagt. Hadde det ikke vært for at vi hadde betalt kjøkkenet innen forfall, så hadde vi sikkert kunne trekke fra utgiftenen til den regningen , men vi hadde dessverre betalt for både kjøkken, levering og montering på en regning, selv om moteringen ikke var ferdig og vi manglet produkter, så her har vi nok oss selv å takke. Er nok ikke lurt å stole på selv de mest "seriøse" firma Vi fikk feile datoer for levering av varene,som ikke bare skulle komme i en forsendelse med i 5, og vi ble lovet at varene ble bært inn i hovedetg. Men ingenting av det stemte. Plutselig en dag på jobb, fikk jeg tlf om at bilen med varene stod utenfor, og at vi selv måtte bære varene ut av traileren og det var jo ikke lite, eller så altfor lette ting for en gravid. Når det kommer til montering, så ble ingen av avtalene holdt. Ble lovet montering på gitte dager og kl slett, ingen dukket opp. (Dvs, vi fikk montert opp halve kjøkkenet først, så skulle motørene komme tilbake å ta resten), dette var forøvrig før vi betalte hele regningen- Prøvde å ringe kundebehandler, men hun var ikke tilgjengelig når vi ringte, eller sendte mail. Og vi fikk aldri svar på noen av delene, hverken beskjeder eller mail som vi sendte. Stilte vi opp på døren, så var hun faktisk på kontoret, og hadde tusen unnskyldninger på hvorfor hun ikke hadde svart på meldinger og vi ble igjen lovet avtaler som de ikke klarte å holde. Så nå sitter vi her, med et halvferdig kjøkken som vi ikke kan bruke, for det fikk vi streng beskjed om, det eneste vi kunne ta i bruk var hvitevarene, vi måtte ikke sette noe inn i skap og skuffer, før kjøkkenet var komplett.. Dette skulle være en julegave som vi har gledet oss til, vi brukte lang tid på å planlegge, og spare opp til nytt kjøkken, men kjenner ingen glede ved dette lenger, og har aller mest lyst, å trekke tilbake hele avtalen og prøve en annen leverandør. Men det er vel heller ikke mulig.. Sigdal får ingen anbefalinger fra oss, og de har allerede mistet flere kunder, som i disse dager skal ha nytt kjøkken. Men for en så stor kjede som Sigdal, så betyr det nok ikke så mye om det faller fra en kunde eller ti. Send denne teksten til Sigdal, direkte! Kan aldri tro de ønsker å være bekjente av så dårlig kundebehandling. Jeg kan tenke meg at de da vil ta et lite "oppgjør på kammerset" med forhandleren dere har brukt. Vi handlet direkte med Sigdal vi, da, gjennom min manns arbeidsplass, og fikk målsatte 2D tegninger og flotte 3D "tegninger" som vi korrigerte og godkjente. Da kjøkkenet kom, kom det på gårdsplassen og sto oppbevart i garasjen 2-3 dager, før en lokal snekker (nabo og bekjent) monterte det for oss. Alt stemte på millimeteren og kjøkkenet ble akkurat som vi hadde tenkt. Anonym poster: 82f56f16b4913374d14abe5656cbb643 Hæ? Hva skjedde nå? Min svartekst kom inn i ditt innlegg, men du skjønner sikkert hva jeg mener. ;-) Ja, skjønner hva du mener :-) Har laget en klage som jeg har tenkt å sende direkte til sigdal sitt hovedkontor. Tror ikke jeg vil komme noe vei med å sende den til mellombedriften vi har brukt her lokalt. De virker totalt uprofesjonelle.. HI Anonym poster: 82f56f16b4913374d14abe5656cbb643 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001979-sigdal-kj%C3%B8kken-noen-som-i-det-hele-tatt-har-positiv-erfaring-med-de/#findComment-144856256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fikas Skrevet 21. desember 2012 #9 Del Skrevet 21. desember 2012 Men å ikke anbefale å bruke sigdal blir jo litt feil når det er forhandleren som har rotet sånn!!? Jeg ville helt klart anbefalt andre å bruke andre forhandlere, men å advare andre mot å kjøpe sigdalkjøkken blir jo litt feil, syns jeg Jeg ville sendt klagen om forhandleren til sigdal og montøren antar jeg er ansatt via forhandleren, det er det som er vanlig. Men å klage til forhandleren på montøren er sikkert ikke noe poeng - virket ikke som de mest seriøse.. Håper det ordner seg for dere! Det er noe dritt når ting ikke går etter planene!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001979-sigdal-kj%C3%B8kken-noen-som-i-det-hele-tatt-har-positiv-erfaring-med-de/#findComment-144856744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #10 Del Skrevet 21. desember 2012 Har det på hytta. Både bad og kjøkken, og ja. Servicen var fullstendig katastrofe. Anonym poster: 98094fb0c09ac3176aebc47014770503 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001979-sigdal-kj%C3%B8kken-noen-som-i-det-hele-tatt-har-positiv-erfaring-med-de/#findComment-144856750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. desember 2012 #11 Del Skrevet 21. desember 2012 VI kjøpte SIgdalkjøkken for 3 år siden, og var kjempefornøyd. Kjempegod service, og jeg var litt nervøs om de kom til å levere, for det var ganske viktig at de kom på avtalt dag, men det var ingen problemer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001979-sigdal-kj%C3%B8kken-noen-som-i-det-hele-tatt-har-positiv-erfaring-med-de/#findComment-144856808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2012 #12 Del Skrevet 21. desember 2012 Høres ut som dere har opplevd noe av det vi opplevde med Kvik Kjøkken. Aldri vært borti verre behandling. Og det hjalp lite å klage oppover, for de var rett og slett ikke interessert i å omgjøre vårt intrykk av dem. Fullstendig katastrofe hele kjøpet, og det tok månedsvis før jeg klarte å begynne å like kjøkkenet igjen etter at det endelig sto ferdig. Jeg var så skuffet, da kjøkkenkjøpet var noe jeg hadde gledet meg til i flere år! Etterpå har jeg funnet at flere har opplevd lignende dårlig behandling, så jeg skulle nok ha Googlet Kvik bedre på forhånd. Her er noen som også har opplevd Kviks mindre hyggelige side: http://www.forbruker.org/ikke-kj%C3%B8p-kvik-kj%C3%B8kken/ Anonym poster: c2776c9d692a307afded604fb869845e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001979-sigdal-kj%C3%B8kken-noen-som-i-det-hele-tatt-har-positiv-erfaring-med-de/#findComment-144856858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #13 Del Skrevet 27. desember 2012 Men å ikke anbefale å bruke sigdal blir jo litt feil når det er forhandleren som har rotet sånn!!? Jeg ville helt klart anbefalt andre å bruke andre forhandlere, men å advare andre mot å kjøpe sigdalkjøkken blir jo litt feil, syns jeg Jeg ville sendt klagen om forhandleren til sigdal og montøren antar jeg er ansatt via forhandleren, det er det som er vanlig. Men å klage til forhandleren på montøren er sikkert ikke noe poeng - virket ikke som de mest seriøse.. Håper det ordner seg for dere! Det er noe dritt når ting ikke går etter planene!! Har fått sendt klage og har også kontaktet forbrukerombudet, så får vi se hvordan dette ender, men håper det blir en orden på det. Kan gjerne anbefale sigdalproduktet til mange andre, det er et godt produkt. Jeg er oppvokst med det og vet at det har tålt MYE. Kundebehandleren jeg har hatt så dårlig erfaring med, viser det seg at det er andre som har hatt like dårlig erfaring med, så da er jeg heldigvis ikke den eneste. Selv om man selvfølgelig ikke ønsker at andre skal få like dårlig behandling.. HI Anonym poster: 82f56f16b4913374d14abe5656cbb643 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001979-sigdal-kj%C3%B8kken-noen-som-i-det-hele-tatt-har-positiv-erfaring-med-de/#findComment-144868030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå