Gjest Mammantil2prinser Skrevet 21. desember 2012 #1 Skrevet 21. desember 2012 Her en liten som er 4uker idag, jeg ammer å gir flaske. Og han har mye luft i magen :/ Jeg føler han reagerer på alt jeg spiser det positive er jo at jeg har måttet slutte å drikke brus, spise sjokolade, chips, snop Idag har jeg prøvd skive med kaviar, spennende å se hva som skjer. Men jeg tørr nesten ikke spise, fordi da er det et rent helvete på kveldene Noen som har gode tips til mat og bli kvitt luft? Takk
katha90 Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 Hvilken flaske bruker du? Her så brukte vi føst avent flaskene men hun fikk med så mye luft når hun drakk, var gråting etter hvert måltid.. Byttet til Dr.Browns og ble myyyye bedre. Hadde også problemer med hard mage med NAN så vi har gått over til HIPP, pluss at hun får maltekstrakt 1-2 ganger om dagen.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 23. desember 2012 #4 Skrevet 23. desember 2012 Hvilken flaske bruker du? Her så brukte vi føst avent flaskene men hun fikk med så mye luft når hun drakk, var gråting etter hvert måltid.. Byttet til Dr.Browns og ble myyyye bedre. Hadde også problemer med hard mage med NAN så vi har gått over til HIPP, pluss at hun får maltekstrakt 1-2 ganger om dagen. Jeg bruker bare dr.brown flasker :/ Byttet også raskt vekk fra nan og over til hipp Men snakket med helsestasjon fordi han spiser hele tiden! Og hun sa det kunne være derfor han hadde vondt i magen, han var rett og slett stappmett Så det har blitt bedre nå når jeg har blitt strengere
lowe+spire Skrevet 23. desember 2012 #5 Skrevet 23. desember 2012 Min lille hadde også MYE magevondt den første tiden. Han reagerte spesielt på at jeg drakk melk (kunne spise andre meieriprodukter), brus og sjokolade. Jeg sluttet med dette og i tillegg begynte jeg å drikke 2-3 kopper ammete (kjøp på apotek eller helsekost), en kopp rooibos-te (brukes mot kollikk av mødre i Afrika) og tar 2 tabletter med tarmflorabakterier hver dag Det ser mye ut når jeg remset det opp slik, men det er ikke noe stress altså Dette har hjulpet masse! Spesielt Rooibos-teen! Kjøpte den fra nettet etter å ha fått tips om den her inne av en forumbruker
November-spire-79 Skrevet 24. desember 2012 #6 Skrevet 24. desember 2012 Men er ikke alle babyer litt mer urolig og sutrete på kvelden? Det trenger vel ikke alltid være magevondt?
lowe+spire Skrevet 26. desember 2012 #7 Skrevet 26. desember 2012 Men er ikke alle babyer litt mer urolig og sutrete på kvelden? Det trenger vel ikke alltid være magevondt? Men er ikke alle babyer litt mer urolig og sutrete på kvelden? Det trenger vel ikke alltid være magevondt? Jo det er noe med det. HS sa iallefall det til meg. Men det går jo også over etterhvert heldigvis
Elskeråværemamma Skrevet 26. desember 2012 #8 Skrevet 26. desember 2012 Ca når pleier det å hå over.......sukk!!! ;-))
lowe+spire Skrevet 26. desember 2012 #9 Skrevet 26. desember 2012 Min sluttet å skrive/være urolig på kveldene rundt uke 6 Kan være kombinasjon av mange faktorer som spilte inn på det. Det var rundt den tiden jeg begynte med ammete ++
lowe+spire Skrevet 26. desember 2012 #10 Skrevet 26. desember 2012 *skrive skal selvfølgelig være skrike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå