Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk mensen tilbake et par uker før jeg begynte på de(8 uker etter fødsel). Men nå har jeg gått på de i snart 1 1/2 år og har ikke sett snurten av den siden.

Men med Cerazette kan det slå begge veier. Noen småblør omtrent hele tiden, andre mister mensen helt. Man må nesten bare prøve for å se hva som skjer.

Akkurat det samme er jeg redd for. Jeg vil ikke ha mensen tilbake før det strengt tatt er nødvendig, er derfor skeptisk til å begynne på p-pillen igjen da jeg tror det fører til mensen. Men så vil jeg heller ikke ha noen ny baby før jeg er ferdig med studiene.. Har derfor drøyd p-pille starten foreløpig. Mini er nå 3 1/2 mnd. Inntil videre har vi bare "hoppet av i svingen", men vet jo at det ikke er noen særlig sikker prevensjonsmetode i lengden..

Annonse

Jeg begynte 6 uker etter fødsel og fikk mensen med en gang jeg begynte. Dette var den eneste gangen da.. Hadde ikke blødninger i det hele tatt, før jeg sluttet å amme. Nå har jeg små blødninger hele tiden, så skal bytte merke så fort jeg er tom.

Fikk mensen før jeg begynte på cerazette. Den kom tilbake allerede da mini var ca 12 uker selv om jeg fullammet. Har hatt småblødninger hele tiden på cerazette. Slitsomt. Har fått resept på loette 28 som jeg skal teste ut siden jeg ikke ammer lenger.

Annonse

Dette er min 3 gang eg bruker cerazette. Har aldri hatt mensen når eg har brukt de. Men, psyken derimot!! Eg blir skikkelig på tuppa.

Skal gå på de no fram til mannen er sterilisert ;)

Har andre merket noe til det?

Startet med det etter Ca 13 uker, og hadde mensen før jeg begynte. Har hatt blødningere nå i 5 uker... Jeg fullammer også!!! Lei...har ikke merket noe på vekta. Og det er bra:) dere som hadde blødninger til å starte med, når ga det seg? Utolmodig her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...