Gå til innhold

Svangerskaps Køe!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg tar vitaminer og har 3 forskjellige kremer. 2 av dem har jeg fått av legen og en har dem anbefalte dem på apoteket. Dusjer i kaldt vann gjør jeg også,for ellers blir det helt forjævelig..

Snøre meg inn i baby olje også på kvelden, for når jeg går å legger meg blir det værst...

jeg har 3 mnd igjen og tru meg jeg teller ned. Mange spør hvor langt er du på vei nå.. Alt jeg svarer er hvor langt jeg har igjen..

Endret av isa_myr

Annonse

• 2 uker senere...

Ohh, yes! Beina ser ikke ut! Så her var det svart tights på jul og det blir svart tights på nyttår. Har nettopp funnet ut at "hvit vask" slik enn smører barna med ved vannkopper feks hjelpe veldig godt!!!!

Lykke til!:)

Jeg har klødd siden den positive testen...

Jeg dusjer i kaldere vann enn jeg har pleid. Så bruker jeg en svindyr såpe fra BioElements. Etter dusjen smører jeg HTH sin body lotion på armer og ben og burts bees mama bee på bryster, mage, rygg og rumpe.

Dette er det eneste som har hjulpet meg. Om jeg ikke har tid til å smøre meg så kan jeg bare glemme å ha det fint fram til jeg får gjort det:-)

Og selvfølgelig VANN og TRAN:-D

Jeg har klødd siden den positive testen...

Jeg dusjer i kaldere vann enn jeg har pleid. Så bruker jeg en svindyr såpe fra BioElements. Etter dusjen smører jeg HTH sin body lotion på armer og ben og burts bees mama bee på bryster, mage, rygg og rumpe.

Dette er det eneste som har hjulpet meg. Om jeg ikke har tid til å smøre meg så kan jeg bare glemme å ha det fint fram til jeg får gjort det:-)

Og selvfølgelig VANN og TRAN:-D

Da har vi samme problemmet. Noen ganger så hjelper det å smøre meg inn i baby olje.. Men det hjelper ikke hver gang... Natta er værst, spessielt hvis rommet er varmt.. Da er det bare å glemme den natts søvn...

Jeg har, og hadde det sist. Prøvde da alle slags kremer, men ingenting hjalp.

Nå fikk jeg kløen nesten samtidig med positiv test, og jeg holdt på å bli gal bare etter noen uker.

Jeg fikk kløen på brystene, mellom brystene og på magen. Klør litt på leggene innimellom, men lite der heldigvis.

Men, jeg har funnet noe som hjelper:)

Jeg kjøpte yellow stick på iherb.com. Den består av cacao smør.

Når jeg smurte den på, så kom kløen vekk over natta. Egentlig for godt til å være sant, men den funker ihvertfall på meg.

Nå smører jeg meg ved behov. Ca hver 2-3 dag. Og er ikke plaget med kløe utrolig nok.

Så anbefaler virkelig denne stiften. Billig er den også, så verd forsøket:)

http://www.iherb.com/m/Cococare-100-Cocoa-Butter-The-Yellow-Stick-1-oz-28-g/5833?at=0

Og hvis du ser på reviews, så ser du at det er flere som er fornøyde med den:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...