Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Micke78: så kjipt! Det er så mye skuffelser oppi dette. Håper det går bedre neste gang.

Jeg har nedtur i dag, har mistet alt håp og føler alt vi gjør er forgjeves. 4 forsøk, medisiner i mange måneder, ingen vin og ikke kaffe, skuffelse på skuffelse, alt til ingen nytte. Det er så urettferdig :(

Det eneste vi har oppnådd er ekstra kilo pga medisiner, og masse penger ut vinduet. Vet det er feil å tenke sånn, men jeg er så skuffet over alle nedturene.

Jeg kan skrive under på akkurat det du sier her USA baby.......vi har vårt 5 ferskforsøk nå, hvor vi valgte å dra til Danmark. Håper så inderlig at det går veien nå, for jeg vet faktisk ikke om det blir flere runder på oss .....det er tøft for kropp og sjel dette her, og det tar over livene våre. Det er ikke lett å holde motet oppe:/......

Føler så med deg......og håper du får en bedre dag i morgen;)! Ikke gi opp enda! En gang med det lykkes!!!

Fortsetter under...

Gjest usababy

Paddington: takk. Det er bare så vanskelig. Noen dager er tyngre enn andre, det føles som en aldri skal lykkes. Uansett hvor riktig en gjør alt, hvor positiv en er, og hvor "lett" en forsøker å ta på det hele.

Masse lykke til med forsøket deres i Danmark. Håper det er det som skal til for dere! Det tar over livene våres ja, det er sant. Håper dere lykkes nå!

Du har rett i at jeg nok føler meg bedre i morgen,noen dager virker alt bare svart og håpløst.

Vi drar til Spania neste forsøk om det blir negativt på testdagen tirsdag. Vi har allerede sendt forespørsel til flere klinikker der, og har valgt en i Barcelona som vi setter opp time hos dersom det ikke lykkes nå (og sånn ser det ut med negativ test dag 11 også). Det er på tide å prøve noe nytt nå.

Hei alle fine damer! Tusen takk for alle ord og tröst, det betyr kjempemye for meg! Hva skulle jeg gjort uten dere og dette forumet..

Går med en klump i magen - hva er det for feil på meg som gjorde at forsöket ble avbrutt liksom? Så for å få bort denne vonde fölelsen så har jeg bestemt meg for å ringe klinikken og få en bedre forklaring. Du har helt rett *önskergull*, det har jeg rett til å få vite. Misstenker kanskje at det er for at de 2 store eggene jeg hadde på tirsdag hadde krympet og det er vel ikke bra da, dårlig kvalitet kanskje. De sa slimhinna mi var ok, selv om det var ugjevn, men kjenner ikke for å hoppe i taket av glede for den grunn. Kjentes jo som hele mitt liv raste sammen når dem sa som de gjorde... Men de sa jo også at jeg skulle begynne på lang regime når jeg får mensen, og det betyr jo at ikke alt håp er ute.

Det er som dere sier, virkelig en berg og dalbane med håp og bunnlös sorg går hånd i hånd. Jeg unner ikke min värste fiende å väre ufrivillig barnlös - det er et lite helvete..

Evigoptimisten: ja det er mitt förste IVF forsök, kan ikke forestille meg hvordan det er å gå igjennom dette flere runder, det är jo fölelsemessig helt jävlig...

Usababy: håper testen din blir positiv! Skal krysse fingrene!!

Kjärepäre: takk for opplöftende informasjon - håper spiren sitter!!!

Helenebeate: Det ska så utrolig mye til for at det skal gå galt nå, og jeg håper du snart finner roen og kan nyte graviditeten fullt ut - men jeg forstår deg så godt sågodt.

Det er ekstra tungt nå, jeg gjör praktiken min på gynekologisk avdeling på et sykehus og jobber tett med förlossning og BB - dere kan sikkert tenke dere hvor töfft det er...

Jeg önsker dere alt godt og jeg håper så indelig at vi alle en dag kan sitte med en liten baby i armene en dag - det fortjener vi!

Gjest usababy

Testdag og negativt resultat.

Dvs at vi har hatt 4 mislykkede ICSI-forsøk her i Norge.

Neste forsøk blir egg-donasjon i Spania. Vi har vært i kontakt med flere klinikker der, og bestemt oss for Barcelona IVF.

Der fikk vi god informasjon, opplegget virket veldig bra, og prosentsjansen er høy (ca 70%). Dessuten har de tilbakebetalingsgaranti dersom vi ikke lykkes; da får vi tilbake 75% av summen vi må ut med for forsøket. :)

Lykke til dere andre i februar-gjengen! Håper det blir mange positive.

Så akkurat at Paddington testet positivt i dag. Gratulerer! :D

Så trust at det ble nok en skuffelse:(.....Men: Så flott at du har en plan videre USA baby! Jeg var i samme situasjon som deg, hadde fire negative forsøk her hjemme før vi bestemte oss for å prøve noe annet. Det ble Maigård og assisted hatching som ble løsningen for oss:). Har troen på litt andre metoder enn det som blir brukt her hjemme:).

Når skal dere igang igjen da?

Stor klem fra meg!

Annonse

Gjest usababy

Takk, Paddington :)

Vi tror også de har litt andre og bedre metoder i utlandet. Egg-donasjon er jo heller ikke lov her i Norge...

Vi skal i gang så fort som mulig. Håper på første avtale i løpet av de første ukene. :) De har ikke ventetid på klinikken i Barcelona.

Takk, Paddington :)

Vi tror også de har litt andre og bedre metoder i utlandet. Egg-donasjon er jo heller ikke lov her i Norge...

Vi skal i gang så fort som mulig. Håper på første avtale i løpet av de første ukene. :) De har ikke ventetid på klinikken i Barcelona.

Det er mye som ikke er lov her til lands, men er ønsket om et barn stort, så finner man en utvei! ;)

Heier på dere! :)

Så utrolig kjipt usababy. Sender deg en god klem. Så bra at du klarer å tenke fremover og nye alternativer :) Vi blir gode på å hente nytt mot i denne prosessen. Ønsker dere masse lykke til i Barcelona! Så holder du oss vel oppdatert.. ;)

Lykke til videre, usababy! Ikke gi opp!!

Så gøy at du også er igang, Evigoptimisten:-)

Når skal du til ul? Jeg skal på fredag. Så blir det innsetting mandag, tirsdag eller onsdag neste uke. Hvis noen av eggene overlever tining.

Annonse

Spennende!:-)

Jeg har 8 egg på frys, men hadde 6 sist og det ble ikke noe av dem... Så er det de som bare har ett og blir gravid på det;-)

Jeg var veldig kvalm frem til i går og har hatt murringer i mage og rygg, men i dag er jeg bedre. Du da?

Jeg har bestilt tester....:-o

Det er jo egentlig best å vente på svar på bp, men vet ikke om jeg klarer å vente. Har gjort det 2 ganger tidligere og fått ett av hvert svar. Blir jo sprø av å tyde disse testene...

Hva tenker du å gjøre?

Oi!!! 8 stk ja... Jeg som har tenkt at 5 er mange å gå på ;)Vet at de kan dø ved tining. Vi får håpe de plukker et gullegg til hver av oss.

Har litt hodepine, og fikk litt "hyper" tendenser igår kveld, men det kommer nok bare av spenningen i kroppen ;)

Har ikke tenkt så langt som testing enda. Har en haug billigtester, så blir nok en test når utålmodigheten overtar.

• 2 uker senere...

Enten fikk jeg falsk positiv eller så var det kjemisk. Men tror den var falsk.. Jeg har hørt masse dårlig om cb +.

Så trist Ønskegull! :( Men du har 5 egg på frys! så jeg er sikkert på st det blir ett Gullegget blant de!!! :)

Hva er cb+? ;) Er det Clear Blue sine tester?

Jeh har testdato nå på lørdag...Har hatt ganke mye smerter både igår og dagen før (6og 7 rd)...Så vet ikke helt om det er "dårlig " tegn allerede...:(

noe som er rart her... blødningen min har helt stoppet, tok derfor en ny lutinus og da var det ikke lenger friskt blod på applikatoren heller.. men testen er negativ (egentlig testdag i morgen). Men i natt hadde jeg jo fryktelig menssmerter akkurat som når mensen melder sin ankomst (jeg er veldig plaget med disse smertene). Noen som har opplevd lignende? Går liksom på do hele tiden og sjekker nå.. men lutinusen som renner (yuk) blir klarere og klarere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...