*ønskegull* Skrevet 13. februar 2013 #126 Skrevet 13. februar 2013 Så spennende at det nærmer seg testing for dere Jeg får kanskje innsett i morgen, men er ganske overstimulert og dårlig form.. Så får se hva som skjer i morgen. Noe i meg sier at jeg vil heller satse på frys, men det er nok pga jeg føler meg så dårlig nå og har ikke lyst til å bli dårligere..
Evigoptimisten Skrevet 13. februar 2013 #127 Skrevet 13. februar 2013 Så spennende usababy og Tidenerinne Jeg heier på dere!!!!
Evigoptimisten Skrevet 13. februar 2013 #128 Skrevet 13. februar 2013 Håper det går fint med innsett Ønskegull
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. februar 2013 #129 Skrevet 13. februar 2013 Nærmer seg testdag ja, så spennende!!! Jeg tok akkurat første Progynova, så har laaaaang vei igjen. Har måtte avbryte 2 ganger før, så er litt redd for det da, men håper:-) Endelig igang igjen:-) *Skrekkblandet fryd*
Evigoptimisten Skrevet 13. februar 2013 #130 Skrevet 13. februar 2013 Da kommer jeg hakk i hæl på deg dollypop.. Går og venter på mensen nå. Senest mandag håper jeg. Mitt første frys, og lurer på hvor lenge som er normalt/snitt før innsett?
Evigoptimisten Skrevet 13. februar 2013 #131 Skrevet 13. februar 2013 Hvorfor har du måttet avbryte før?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. februar 2013 #132 Skrevet 13. februar 2013 Har måttet avbryte pga eggmodning. Men tror jeg tok 1 Progynova morgen og kveld de gangene(!?!)... Nå tar jeg 2 morgen og 1 kveld, men kommer til å ta en i tillegg her og der..:-o Mener å ha hatt innsetting rundt dag 12. Blir flere ultralyder før innsetting, så håper du bor i nærheten av sykehuset ;-) Hvor hører du til? Gøy at vi ligger nesten likt da, håper tanta kommer fort som fy!!:-)
Tidenerinne Skrevet 13. februar 2013 #133 Skrevet 13. februar 2013 Lykke til i morgen ønskegull, håper du ender opp med det som er best for deg. Høres ikke noe godt ut med overstimulering, håper du snart blir bedre :-)
*ønskegull* Skrevet 13. februar 2013 #134 Skrevet 13. februar 2013 Takk for det. Det er skikkelig ubehagelig Har hatt vondt nå helt siden uttaket. Godt jeg har mannen som kan kjøre i morgen. Ingen dans på roser med prøverør! Håper du slipper å bryte av dollypopp Satser på fryseforsøket går fint Evigoptimisten Hvor mange har du på frys?
Gjest usababy Skrevet 14. februar 2013 #135 Skrevet 14. februar 2013 Hvordan var testen i dag, Tidenerinne? Håper den var enda sterkere Min var negativ i dag også, dag 8. Får se i morgen
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. februar 2013 #136 Skrevet 14. februar 2013 Håper det blir positive tester om noen dager!! Følger spent med! jeg har fått time til ul fredag neste uke og hun tippet innsetting 25., 26. eller 27. Så om 1,5-2 uker da. Flere som er i starten av fryseforsøk?
Tidenerinne Skrevet 14. februar 2013 #137 Skrevet 14. februar 2013 Hvordan var testen i dag, Tidenerinne? Håper den var enda sterkere Min var negativ i dag også, dag 8. Får se i morgen Den var muligens en anelse sterkere i dag, ikke så lett å se på de billigtestene alltid når det er snakk om liten forskjell. Tenkte å ta blodprøve i morgen. Håper du også får en positiv i morgen rd9 du også, flere som har fått det på den dagen ser jeg :-)
Evigoptimisten Skrevet 14. februar 2013 #138 Skrevet 14. februar 2013 Dollypopp, jeg hører til på Ullevål. Du? så heldigvis kort vei til sykehuset. Det verste er å lure seg unna på "kundemøtet" på jobben hele tiden. Jeg har 5egg på frys (2+2+1),.så håper en av de sitter. Jeg syntes det lange regime jeg kjørte, og på kanten til overstimulering var litt vel heavy. Hvordan har det gått idag Ønskegull??? Herlig med nok en positiv test da, Tidenerinne Usababy; hold møtet oppe, dag 8 er altfor tidlig.
*ønskegull* Skrevet 14. februar 2013 #140 Skrevet 14. februar 2013 I dag fikk jeg inn et perfekt lite egg Og fem på frys (1+2+2)! Det er jo supert Slipper uttak på en stund i hvert fall.. Formen er ørlite bedre, måtte ta litt ekstra ultralyder og blodprøve i dag før innsett.
micke78 Skrevet 15. februar 2013 #141 Skrevet 15. februar 2013 Spennende önskergull:) Jeg skal på min siste ul nå for å se om alt er klart til egguttak på evt mandag og er såååå spent:) Hadde iallfall 2 klare egg på 20 og 22 mm på tirsdag og en trelagret 13mm slimhinne og håper bare att det har vokst til flere store egg:) Dette er min første Ivf og jeg må si det er en veldig nervepirrende periode, på godt og vondt:) Så jeg er veldig glad det forumet og dere jenter finns:) Min kjære var så søt i går. Han kom med en bamse som var til junior:) Tror endelig det hele begynner å gå opp for han også Ha en fin dag jenter:)
Gjest usababy Skrevet 15. februar 2013 #142 Skrevet 15. februar 2013 Testen i dag var annerledes enn før. Hvis jeg så nøye etter og med lys fra rett vinkel, så jeg en svaak antydning til "noe". Kan det være en begynnende strek? Må lete nøye for å se det, men det er rett farge og på rett sted. Fikk et positivt håp nå!! Kanskje endelig...?
Evigoptimisten Skrevet 15. februar 2013 #143 Skrevet 15. februar 2013 Johooo, usababy!! Nå blei jeg glad. Selvfølgelig er dette begynnelsen på en endelig graviditet Jeg krysser alt jeg har for at de neste dagene blir streken sterkere og sterkere. Hold oss oppdatert! Masse lykke til idag, micke78. Ja, det er en ganske nervepirrende å gå gjennom dette. Så mange fallgruver på veien hele tiden! Jeg merker at det tærer på psyken, og er ganske opp og ned i humør og energinivå..
Evigoptimisten Skrevet 15. februar 2013 #144 Skrevet 15. februar 2013 Så fantastisk uttelling *ønskegul*. Håper det går fint idag, og at det blir innsett
Evigoptimisten Skrevet 15. februar 2013 #145 Skrevet 15. februar 2013 Å herregud!! Jeg skulle ringe og booke tid for fryseforsøk på sykehuset nå, og fikk beskjed om at det var fullt! Jeg startet og tutgrine... Kjente verden raste sammen med tanke på å vente enda en måned!! Så sa sykepleieren at hun skulle forhøre seg en gang til, og vips så klarte de å fikse det. Det gikk over i gledes gråting fra meg, og herregud for en berg og dalbane dette er...
Gjest usababy Skrevet 15. februar 2013 #146 Skrevet 15. februar 2013 Evigoptimisten: Håper det...men det er jo veeldig usikkert om det faktisk var en strek...enn så lenge lever jeg i håpet Så bra de kunne fikse plass til deg likevel!! Berg og dalbane er riktig beskrivelse...høyt opp og rett ned og så opp igjen...
Tidenerinne Skrevet 15. februar 2013 #147 Skrevet 15. februar 2013 Ønskegull, så deilig at du fikk så mange egg på frys i tillegg til et inn! Det gir deg jo gode sjanser :-) Så spennende usababy! Er det billigtester du bruker? Det bruker jeg og har en hel haug. Så etter den svakt positive testen på onsdag har jeg tatt en test hver ettermiddag også (ja jeg vet, skikkelig testeskrulle), selv om det da ikke har vært så lenge siden siste dobesøk. Hver ettermiddag har testene blitt sterkere enn testen samme morgen. Mens testene morgenen etter ikke har blitt noe sterkere enn kvelden før. klarte jeg å forklare meg så flere enn jeg selv forsto det mon tro? B-) Jeg ser i alle fall sterkere tester for hver dag, og er virkelig gravid! :-):-):-) Har tatt hcg-blodprøve hos legen i dag og skal ta ny på mandag. Da får jeg i alle fall vite om stigningen er bra hittil - selv om det ikke er noen garanti. Æsj, man blir lett litt frynsete i nervene når man har opplevd 2 sa før :-(
Gjest usababy Skrevet 15. februar 2013 #148 Skrevet 15. februar 2013 Tidenerinne: så du ser forskjell bare fra morgen til ettermiddag, altså? Det lover jo veeeldig bra!! Krysser fingrene for bra hcg-stigning på blodprøvene dine! Jeg bruker billigstrimler, ja. Har mange liggende, så det blir testing minst en gang daglig framover. Jeg håper det "noe" vi så på testen i morges virkelig er noe, det gjenstår å se. Det var i hvert fall annerledes enn de blenda-hvite jeg har fått til nå. Det var ikke en strek det vi så, men "noe" rosa-aktig farge der streken skal være, så det kan være den spede begynnelsen til strek. Håpe håpe...
Tidenerinne Skrevet 15. februar 2013 #149 Skrevet 15. februar 2013 Ta en test i ettermiddag du og da vel, hvis du har mange :-) så kanskje du får klarere svar allerede i dag! Ja, rart at det der at den blir sterkere allerede på ettermiddagen og ikke sterkere til morgenen etter. Spennende for oss begge dette, så håper jeg dere andre kommer etter med gode nyheter også :-)
*ønskegull* Skrevet 15. februar 2013 #150 Skrevet 15. februar 2013 Gratulere Tidenerinne Jeg har hatt fem MA så kjenner godt til bekymringen for å miste Men dette skal gå bra! Husk positive tanker Usababy: Nå må du jo bare være gravid! Håper på to streker i morgen Det er vel fortsatt tidlig? Når er testedag? Evigoptimisten: Så flott at du fikk tid til frys På klinikken jeg tilhører så virker det som de prøver det de kan for å få det til for oss. Litt av en berg og dalbane..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå