Gå til innhold

Første ultralyd overstått:)

Anbefalte innlegg

Da har vi vært å hilst på lille sprelle inni magen, 10+2 i følge målingene, så da stemmer mine beregninger gangske bra. Fikk beskjed om at det muligens ble innvendig, men så kjempebra utvendig, heldigvis;)

For en hærlig følelse å se dette bittelille menneske som lever sitt eget liv der inne. Vinket og sprellet, med et bittelite hjerte som slo. Enn at noe så bittelite kan bety så utrolig masse?!

Ha en fin dag damer, alle plagene er så utrolig verdt det! Gud som jeg gleder meg til juli!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001761-f%C3%B8rste-ultralyd-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Det er en fantastisk følelse å se den lille i magen! Vi som er gravide er utrolig heldige når barnet er ønsket <3 Jeg kunne ikke ha ønsket meg en bedre gave!

Jeg nyter å være gravid og går og ser på magen i speilet flere ganger om dagen og snakker med den lille, noe mannen min også gjør og det er så koselig!

Nyt graviditeten :) og god jul til dere!

Ja, ikke sant?! Utrolig hvor mye man ser når knøttet bare er 3,4cm. Men så hærlig følelse å se liv der inne. Ny ul den 8 januar, regner med det skjer mye med knøttet på de tre ukene. Gleder meg allerede til neste gang:)

Hærlig :) Er så kjekt å se den lille og hvor mye liv det er etter så kort tid <3 Jeg er helt trollbundet i videoen jeg fikk av legen min og klarer ikke å slutte og se på de søte pitte små bena som beveger seg :) Det varmer godt når formen er så elendig <3 Det er heldigvis verdt alt sammen til slutt..... Gratulerer så mye og en riktig God jul :)

Annonse

Eg va på UL på tirsdag (uke 12) Såg at alt var ok med den lille, målte nakkefold, telte fingre, såg at hjernen og hjertet var som det skulle. Kan slappe litt bedre av no :)

Et mirakel å sjå noe så fint <3

God Jul til alle her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...