Gå til innhold

Hvor får man kjøpt en sparegris som man ikke får åpnet ? altså...

Anbefalte innlegg

man må knuse den for å åpne.

Og ikke kom med den at man må ha struktur osv..og man skal vite at når man sparer så skal man ikke ta fra sparepenga osv...

Vi har bestemt oss at vi må begynne spare og derfor vil ha en spareboks/gris som man ikke får tatt ut fra .enkelt og greit .)

Anonym poster: 79cec9aac55e6b8cf245ed429d359bcd

Fortsetter under...

På nille har de blikksparebøsser som man må åpne med boksåpner smile.png

Anonym poster: 87d74649338ecb32a31d4cd334138cac

Hehe, der var vi samtidig gitt ;-)

Vi var enige om den ;) De sparebøssene er lure da, og ikke minst billige. Ikke noe vits å bruke masse penger på noe man skal ødelegge, mener nå jeg :) Da kan man heller legge de pengene på blikkboksen ;)

Anonym poster: 87d74649338ecb32a31d4cd334138cac

Annonse

Mitt beste tips er å skjære et lite hull i en 1,5-liters brusflaske. Slik at man akkurat får stukket pengene inn. Den rommer masse, man ser at beløpet vokser, og det er et strev å åpne den :) Jeg gjorde det og puttet all vekselen min der. Sparte flere tusen på kort tid!

Anonym poster: eb63ca31443dad94049093dc9e65d024

Tusen takk for svar dere :) da tar vi en tur på nille da hehe..

Er ute etter noe som jeg vet ikke er så lett å åpne,og selv om man må bruke boksåpner for å åpne den så kommer vi ikke til å gjøre det.

Men hadde det vært en gris med et lokk som man kunne åpne lett ...så ja da hadde vi hatt problem hehe..

Eller så får vi bare kaste boksåpneren hehe..neida har motivasjon til dette nå,så det skal gå fint med en gris fra Nille :)

hi

Anonym poster: 79cec9aac55e6b8cf245ed429d359bcd

Man får sparebøsser som teller mynt. Det fikk meg til å klare å spare. Den har skrulokk, men litt lim fikser jo det. Da må du ha sag for å åpne den, for den er i hardplast (kan vel også knuses kanskje).

Moro å se beløpet stige for hver mynt, og sparer man til noe man vet hva koster, vet man når man har nådd målet :-)

Min første fyltes opp med 4500kr, så har begynt på nr 2 nå, og der er allerede 600kr. Når begge er fulle,skal jeg i banken med to blytunge bokser ;-)

Lykke til, jeg vet at det kan være vanskelig å spare...

God jul :-)

Ps. Husker ikke hva nettsiden heter,men google sparebøsse + teller så finner du den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...