Gå til innhold

Det er faktisk håp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har vært en tulling til å sove helt siden han ble født.. Han har våknet uttallige ganger og holdt det gående leeenge på natt.. Det er nå blitt så ille at jeg har vært sykemeldt i 14 dager.. Sist uke var vi hos lege for å få en grundig sjekk om det var noe galt.. Vi har vært hos lege på helsestasjon før, men de har ikke funnet noe som plager han, annet enn at han trenger lite søvn.. Legen vår fant heller inget galt, og mente vi burde prøve sovemedisin på han.. Dette følte vi ikke var riktig og fant ut vi skulle prøve kiropraktor, bare for å prøve noe.. Kiropraktoren finner flere låsninger både i bekken og i rygg på den lille prinsen vår, og han var meget overrasket over at prinsen i det hele tatt hadde klart å krabbe, men det har har gjort med glans :) Så etter 1 behandling merker vi allerede forskjell på gutten vår, han våkner flere ganger pr natt nå også, men han gråter ikke slik som han har gjort tidligere..

Skal på ny behandling i denne uke, så får vi se hvor mange vi trenger før han får løst opp låsningene..

Så hurra, det er et håp om at gutten min kan sove hele natten :) :)

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette, men kanskje kan det hjelpe noen av dere andre som sliter med søvn.. :)

Goood førjulstid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig da! Men hvor gammel er gutten din? Vi sliter nemlig fremdeles med søvn her, men suppa er halvannet alt, så lurer på om det er litt sent m kiropraktor..?

Og hva gjør kiropraktoren sånn helt konkret? Bare litt nysgjerrig...

Skrevet

Å, så deilig når man finner noe som virker! Vi gikk til kiropraktor med snuppa når hun var 2 mnd gammel, pga låsning i nakken. Hun ble nesten en helt ny baby :) Vi gikk 3-4 ganger, også var det løst.. fikk fysioterapauten på hs til å sjekke nakken hennes etter noen uker, og den var helt fin! :)

Får håper det hjelper videre, og at dere får gode netter fra 2013 av! :)

Kiropraktorer kjenner vel på leddene og knekker opp der det er låsninger, tror jeg. Husker bare at vi så en annen vei når han skulle knekke nakken hennes, fordi han sa det kunne se litt brutalt ut. Vi fikk og beskjed om å kjøpe en salve på Sunkost og smøre på der låsningen var, også trykke lett på for å løsne opp :)

Skrevet

supersnusken: Gutten er 16mnd.. Så tror ikke det er for sent for dere å prøve :) Det skader i allefall ikke å prøve..

Det vår kiropraktor gjorde var å kjenne med hardt press på ryggen og bekkenet til gutten vår, for så å legge på litt hardere press og trykke på.. Så lå gutten på siden og han vred han over litt, sikkert for å få trykket opp bekkenet.. får ikke til å forklare det riktig, men det så ikke brutalt ut og gutten vår merket ikke noe til det..

Lykkelig <3 jenten min <3: Ja det er utrolig at det kan hjelpe :) Så godt å endelig se en løsning på det.. Husker du hva den salven het?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...