Gjest cunning stunts Skrevet 21. desember 2012 #26 Skrevet 21. desember 2012 Jeg ELSKER DEG, FOTOKNUDSEN!!! Kalenderne er klare til henting i butikk - fine fine Fotoknudsen som redder alle oss treigræver, jeg skal aldri klage på sein opplasting mer i mitt liv!
Gjest cunning stunts Skrevet 22. desember 2012 #27 Skrevet 22. desember 2012 Kjære Storo senter, hvis dere om femtifire minutter opplever en slags nyttårsrakett som suser inn og ut igjen og lager gladlyder er det bare meg som henter kalendere.
Patetica fåkksi Skrevet 22. desember 2012 #28 Skrevet 22. desember 2012 Og DER var vi ferdige med alt og bestilling og det er jaggu snart morran. Note to self: gjøre litt av gangen i 2013. Jeg foreslår at du, i tillegg til å ta med nyttårsforsettet for 2012 inn i 2013, også oppretter et forsett om å laste opp bilder hvert kvartal.
Mistletoe and wine Skrevet 22. desember 2012 #29 Skrevet 22. desember 2012 He he, nå må vi bare huske på denne tråden til neste år når samme problem oppstår Bare sånn i tilfelle Intimenissemor skulle glemme det løftet hun nå har gitt
Gjest cunning stunts Skrevet 22. desember 2012 #30 Skrevet 22. desember 2012 Og DER var vi ferdige med alt og bestilling og det er jaggu snart morran. Note to self: gjøre litt av gangen i 2013. Jeg foreslår at du, i tillegg til å ta med nyttårsforsettet for 2012 inn i 2013, også oppretter et forsett om å laste opp bilder hvert kvartal. Ja, som vi alle vet så gikk jo det åt skogen. Nytt år, nye muligheter og bilder skal jeg i alle fall klare - kanskje jeg kan ta et røsk til sommeren og ett i november, i hvert fall.
Gjest cunning stunts Skrevet 22. desember 2012 #31 Skrevet 22. desember 2012 Ser slik bildeoppbevaring ikke er noe for meg! Jeg har tatt 8000 bilder i år, og ville nok ha lagt over minst 3000 av disse til oppbevaring. Det hadde jammen tatt noen timer det Bruker forsåvidt fotoknudsen innimellom når jeg bestiller forskjellige fotogaver, og det irriterer bare å vente 15 min på opplasting av 3-4 bilder. Godt du holder ut! Åtte tusen bilder er heftig - kan jeg gå ut fra at du ikke setter inn i album?
Gjest cunning stunts Skrevet 22. desember 2012 #32 Skrevet 22. desember 2012 He he, nå må vi bare huske på denne tråden til neste år når samme problem oppstår Bare sånn i tilfelle Intimenissemor skulle glemme det løftet hun nå har gitt ..hvilket er særs sannsynlig, ja!
sug lut Skrevet 15. januar 2014 #33 Skrevet 15. januar 2014 Og siden jeg nå knapt kan skrive og denne gang har hele 683 bilder har jeg tatt meg den frihet å bare henge meg på denne gamle tråden min og underskrive på alt jeg sa den gang. Nå har den holdt på siden i totida engang.
sug lut Skrevet 15. januar 2014 #34 Skrevet 15. januar 2014 Og DER var vi ferdige med alt og bestilling og det er jaggu snart morran. Note to self: gjøre litt av gangen i 2013. Og DER kom selvhatet fram. Hva hadde jeg lært av denne velmente note to self? Absolutt nada, pluss brukket arm som gjorde det uaktuelt å gjøre denne jobben før jul og faktisk få laget kalendere. Hurra.
bIomstre Skrevet 15. januar 2014 #35 Skrevet 15. januar 2014 Å kalender! Takker for påminnelsen. Rakk heller ikke før jul, men bestefedrene har jo bursdag i januar (iler til pc).
sug lut Skrevet 15. januar 2014 #36 Skrevet 15. januar 2014 Å kalender! Takker for påminnelsen. Rakk heller ikke før jul, men bestefedrene har jo bursdag i januar (iler til pc). Nemlig. sånn blir det her også - dessuten er det billigere nå
bIomstre Skrevet 15. januar 2014 #37 Skrevet 15. januar 2014 Å kalender! Takker for påminnelsen. Rakk heller ikke før jul, men bestefedrene har jo bursdag i januar (iler til pc). Nemlig. sånn blir det her også - dessuten er det billigere nå Ferdig! Men jeg har bare lasta opp 13 bilder til kalender da. Årets utgave ble særs vakker om jeg får si det selv Og vi har visst et linselus. Vesla greide å snike seg med på 11/13, godt jobba!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå