Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er kort tid etter uttak for deg ja, da kjenner man det godt! Som du kanskje ser over, så må jeg ( om planen blir som jeg tror) på foreldremøte tre dager ca etter uttak hehehe.. moro! Er liksom som om man har tatt omtrent en million sit-ups, kan det beskrives slik? Så greit for deg med såpass lang sykmelding :)

Hm.... har ikke turt å vente til jeg kommer hjem med å ta den... jeg tok den første ca halv sju om morgenen og den siste rundt ti om kvelden, så da føltes det så feil å ta den midterste så seint som fem-seks om ettermiddagen. Mulig jeg skal spørre om dette etter uttak neste gang... nå må jeg ta spray mens jeg husker det hehe. Håper det blir mindre vondt snart, Kalia :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått mensen så da begynner jeg på sprøyter på mandag. Skal gå på litt høyere dose i starten så det blir spennende å se mange egg jeg får denne gangen. Jeg vil sette inn 2 egg denne gangen hvis det er mulig. Håper dette blir siste runden. Begynner å bli litt sliten av forsøk. Har planer om å få sykemelding i rugetiden. Er kaos på jobb om dagen så har ikke lyst til å være der å bli stresset.

Skrevet

Jeg ble ganske oppblåst og øm av Lutinusen.. Jeg tok den kl.8, 16 og 22 hvis jeg ikke husker helt feil :)

Lykke til Vizzy og Kjærepære :)

Foreløpig er jeg kun på spraystadiet og hååååper det blir siste gang med spray :( Jeg blir helt slått ut.. Men alt er verdt det! Og jeg får bare krysse fingre for flere eskimoer :)

Skrevet

Er helt i sjokk. Testet positivt. Etter 9 forsøk :).

Skrevet

Gratulerer, Silja :D

Skrevet

Jippi, det var moro å lese Silja :D

Gratulerer så masse! :)

Skrevet

Gratulerer silja:-) Dette var kjekk lesing:-)

Skrevet

Gratulerer Silja:-) det var din tur nå!!

Skrevet

Gratulerer Silja.... Jeg har også hatt ni forsøk,... Men vi klarte det på egenhånd,.. Helt uvirkelig. Vi prøvde ikke engang,.. ren flaks:)

Når satt du inn?

Skrevet

Gratulerer:) Det var kjempegode nyheter! Sånne som deg er lyspunkt i en litt tøff hverdag for oss som forsøker!

Lykke til videre:)

Skrevet

Så utrolig fin dag:-)

sola skinner og har vert ute gått tur med familien og hundene:-) litt Kari traa undertøy så er man klar hehe. Sitter i sofaen nå, mannen har stukket av til min bror for å se fotball (ManU-Liverpool), da er det stille og fredelig hihi:-)

Magen er heldigvis bedre i dag. Kjenner det jo, men bare litt i forhold til i går. Merker det gør mer vondt når jeg skal tisse, men om det er eggstokker eller noe sånn som er ømt, er vel ikke det så rart..

Håper dere adre damer også har en koselig dag:-)

Skrevet

Etter en rolig og flott helg gleder jeg meg til morgendagen for å høre hva klinikken sier. Etter omslag på eggløsningstesten i går på morgenen startet jeg på utrogestan i dag:) Endelig skjer det saker. Lurer på om det tar mange dager før man har innsett..

Noen andre her som har hatt fryseforsøk i naturlig syklus og som vet ?

Ihvertfall er jeg overlykkelig over at det endelig kom et omslag og at vi nå er et skritt nærmere innsett enn i høst:) Spent på morgendagen og om eggene overlever tiningen når den tid kommer - krysser fingrene og lever i håpet XD

Skrevet

Åh, jeg visste det!! Hadde det på følelsen, Silja!

Hurra, hurra - og gratulerer så masse!!!!!!

Skrevet

Hubro, jeg hadde innsett tre/fire dager etter positiv el test da jeg hadde frys i natrulig syklus! Lykke til :)

Skrevet

Da satser jeg på at det ikke blir mange dagene før jeg får innsett og blir ruger igjen:)

Skrevet

Og jeg som skulle ha forsøk nå da,.... Og tester helt uventet positivt i dag????!!!! Etter ni innsett skal vi liksom klare det på egenhånd??? Tror ikke på det før jeg ser beviset på ul....er i sjokk!!

Fantastisk Aurora! Heldige oss :)

Jeg må fortelle sjefen min idag. Har ikke lyst da jeg mistet tidligere. Men jeg er satt opp til å ta røntgen på jobben allerede idag. Og så, etter endt arbeidsuke er jeg satt opp på vakt hele helgen fra fredag ettermiddag til mandag morgen og deretter full uke igjen. Tenker at 12 dagers jobb uten pause der 3 er hele døgn ikke er det helt optimalt akkurat nå... ;) Helgevakter har jeg alene og der blir det definitivt røntgen da jeg jobber som veterinær. Jaja, det er bare å få det gjort. Håper du har en jobb der du ikke må fortelle tidlig :)

Skrevet

Men bør du ta røngten i det hele tatt nå som du er Gravid?????

Vi skal forresten ikke miste tidlig.... Har mistet fire ganger, og det har aldri vært noe hjerteaktivitet..... Så jeg håper alt utvikler seg normalt denne gangen.

Jeg er lærer, så ingen problem med å holde det hemmelig:)

Lykke til med praten med sjefen ;)

Skrevet

Du har melding Silja

Skrevet

Da hadde jeg fått time for innsett :D Onsdag skal vi sette inn fryseegg klokken ti om morgenen, men siden jeg var så glad for at det endelig ble innsett glemte jeg helt å spørre om jeg skulle sette inn Utrogestan på morgenen før jeg kom inn :/

Noen som vet om jeg skal sette inn utrogestan før eller etter innsett ?? Så jeg slipper å ringe å spørre..

Skrevet

Så bra hubro! :) Jeg skal ha innsett på torsdag..

Da jeg hadde frys i naturlig syklus tok jeg ikke lutinus før etter innsett, men nå som jeg har i styrt syklus skal jeg ta på morningen.

Vet ikke helt hvordan det er med utrogestan...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...