Silja1981 Skrevet 5. januar 2013 #26 Skrevet 5. januar 2013 Takk Puma. Og gratulerer masse med tvillinggraviditet . Må være helt fantastisk! Våknet med murringer nederst i ryggen. Som alltid mellom eggløsning og mens. Er redd for at mensen kommer som et brev på posten om en uke. Har du hørt om noen som hatt murringer nederst i ryggen selv om de vært gravide? Griper etter halmstrå her .
Puma - sprekker snart! Skrevet 5. januar 2013 #27 Skrevet 5. januar 2013 Jada, Silja - jeg har hatt masse sånne murringer hver gang jeg har vært gravid og vet det er vanlig. Stress helt ned og prøv å stole på at tiden og kroppen klarer denne oppgaven. Jeg har klokketro på deg!
*ønskegull* Skrevet 5. januar 2013 #28 Skrevet 5. januar 2013 Murringer har jeg hatt hver gang jeg har vært gravid, Silja Håper det går bra for deg denne gangen Heldige dere som går på kort regime.. Jeg starter på spray i neste uke.
Puma - sprekker snart! Skrevet 5. januar 2013 #29 Skrevet 5. januar 2013 Silja, hva slags opplegg har du nå? 3. Insiminering m donor?
Silja1981 Skrevet 5. januar 2013 #30 Skrevet 5. januar 2013 Takk for svar Ønskegull og Puma . Da skal jeg kose meg med murringene. Ja denne gang ble det inseminering med donor. Stimulert med pergotime og ovitrelle. Og det stemmer, inseminering nr 3. Skulle egentlig igang med icsi i desember men klarte det ikke. Satt hjemme og så på resepter og sprøyter men lenger kom jeg ikke. Hadde et icsi som startet desember 2011 og det endte i graviditet, overstimulering og etterhvert MA. Ble litt skremt av dette da dette er det verste jeg noensinne opplevd. Ville liksom ikke starte på ny runde på akkurat samme tidspunkt. Hvilken uke er du i nå Puma?
Puma - sprekker snart! Skrevet 5. januar 2013 #31 Skrevet 5. januar 2013 Silja: Er i 11.uke og tror enda ikke helt på at vi har lyktes. Vi hadde jo MA begge to ifjor. Det er helt jævlig, men jeg tok det som et tegn på at det var mulig å bli gravid, så da kom jeg meg i gang igjen. Som oftest mister man jo ikke mange ganger. Derfor vet jeg at også du lykkes snart. Ikke gi deg!
flannery Skrevet 5. januar 2013 #32 Skrevet 5. januar 2013 Jeg er nykommer! Har vært til inseminasjon i dag (aih) for første gang! Utrolig hyggelig overlege og følte meg virkelig bra behandlet. Skikkelig godt å være ferdig med hormonkuren; den ble jeg veldig svimmel og kvalm av. Krysser fingrene
Silja1981 Skrevet 5. januar 2013 #33 Skrevet 5. januar 2013 Velkommen hit Flannery! Kan jeg spørre hvilken klinikk du hører til? Jeg har selv vært i Danmark for inseminering og dessverre ikke følt meg vel med behandlingen der. Men blåser litt i det og håper de jobber der fordi at de er flinke i jobben sin og kanskje ikke satser så mye på kundebehandling .
flannery Skrevet 6. januar 2013 #34 Skrevet 6. januar 2013 Takk! Jeg (vi) har vært på riksen Helt supert!
Silja1981 Skrevet 6. januar 2013 #35 Skrevet 6. januar 2013 Så bra . Jeg står i kø for behandling på riksen så det virker jo lovende .
Lille Ru Skrevet 6. januar 2013 #36 Skrevet 6. januar 2013 Hei! Var på ultralyd i dag (syklusdag 20) og oppdaget cyste på venstre eggstokk (16 mm). Håper virkelig at den trekker seg tilbake, for om ca. en uke har vi planlagt å starte på vårt 3. IVF forsøk. Da har vi ventet i 3 mnd. Krysser fingrene for oss alle sammen
Hedda39 Skrevet 6. januar 2013 #37 Skrevet 6. januar 2013 JEg håper mensen kommer i morgen. Så klar for sprøytestart og nytt forsøk med ny klinikk....
Bambi14 Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #38 Skrevet 6. januar 2013 Da var ovitrelle satt kl 21 i kveld.. Kjenner nervene er på plass..
Hubro :) Skrevet 7. januar 2013 #39 Skrevet 7. januar 2013 Da hadde vi vært på ultralyd og slimhinnen var perfekt og hadde to flotte eggposer på 14 og 16mm (noen mindre og da) så nå er det bare og vente på en eggløsning Lever i spenningen:)
Silja1981 Skrevet 8. januar 2013 #40 Skrevet 8. januar 2013 Kalia78, hvordan har det gått for deg? Har du hatt egguttak enda? Tenker og heier på deg!
Bambi14 Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #41 Skrevet 8. januar 2013 Sitter på båten hjem nå. Uttak er over heldigvis.. Ubehagelig det der.. Fikk ut 6 egg, så får vi vente og se! Takker for omtanken Silja:-)
Silja1981 Skrevet 8. januar 2013 #42 Skrevet 8. januar 2013 6 egg er jo kjempebra. Krysser fingrene for at minst ett men helst alle blir befruktet
Bambi14 Skrevet 8. januar 2013 Forfatter #43 Skrevet 8. januar 2013 Ja har hatt mannen min på akupunktur noen uker for styrke svømmerene hans også, så krysser alt for full klaff denne gangen
Silja1981 Skrevet 9. januar 2013 #44 Skrevet 9. januar 2013 Hvordan går det med eggene dine kalia78? Er så spent på dine vegner. Jeg går og teller minutter her nå. Rugedag 11... Går sakte
Bambi14 Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #45 Skrevet 9. januar 2013 Er riktig langt nede nå.. Fikk tlf fra Haugesund i dag.. 5 av egga har falt fra.. Skal ringe før jeg kjører i morgen for å være sikker på at det er klart det siste egget som er igjen.. Kjennes så bortkasta med tanke på jeg starta medisiner 25 november.. Så lang tid og bare et egg igjen som ble befrukta og har starta dele seg..
*ønskegull* Skrevet 9. januar 2013 #46 Skrevet 9. januar 2013 Forstår godt at du føler det er bortkastet Men du trenger bare Gullegget! Eller kanskje du får kort regime neste gang (noe du naturligvis ikke trenger for dette skal gå heeeelt fint!)? Krysser fingre for at det blir en tur til Hgs i morgen!
Bambi14 Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #47 Skrevet 9. januar 2013 Aner ikke hvorfor noen får langt og noen kort regime.. Men regner med legene setter opp et nytt program de håper skal fungere bedre neste gang om det ikke går med dette egget, noe jeg selvfølgelig håper går bra! Takk ønskegull
Silja1981 Skrevet 10. januar 2013 #48 Skrevet 10. januar 2013 Håper virkelig at du funnet gullegget Kalia!
Bambi14 Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #50 Skrevet 10. januar 2013 Sånn! Fikk en virkelig god telefon tidligere i dag, egga såg bedre ut enn i går:-) er på veg hjem nå, med 2 fine egg satt inn:-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå