Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det var på tide starte opp neste måned nå:-)

Starter med sprøyter 25 des. og forventer uttak en gang i uke 2. Ul 4 Jan. for kontroll.

Spennende se om nytt år gir lykke:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter mens i begynnelsen av januar og da håper vi det blir innsett av fryseegg i naturlig syklus :) Krysser fingrene XD

Lykke til med sprøytestart! Det er en spennende prosedyre :)

Skrevet

Ja det er spennende:-) krysser fingrene for oss alle:-)

Skrevet

Jeg starter på kort regime i januar. Venter mensen rundt 14 januar så da blir nok uttak/insett i slutten av januar. Håper det går denne gangen. Er veldig spent. Håper å få satt inn 2 egg denne gangen for å øke oddsen litt mer.

Skrevet

Hei!

Jeg starter også på langt regime og spray, helt i begynnelsen av januar. Har fem negative inseminasjoner bak meg, og dette med IVF er helt nytt for meg.

Håper 2013 er året da det skal klaffe, og krysser fungre for alle januar-jenter! :)

Skrevet

Jeg starter på langt regime og spray i januar :) Får håpe dette er måneden for oss alle!

Skrevet

Da var 1 menopur satt i går kveld, 1 juledag. 9 igjen forhåpentligvis hehe. UL 4 januar

Skrevet

Jeg skal ha fryseforsøk i styrtsyklus i januar!

Skrevet

Dere som har kort regime: På hvilken syklusdag starter dere stikkingen?

Skrevet

Da jeg hadde kort regime startet jeg på syklusdag 2... Fikk beskjed om å starte syklusdag 2/3. (Dag 3 om syklusdag 2 var en tirsdag...)

Skrevet (endret)

Gruer meg litt til UL neste fredag.. Redd for spray og sprøyter ikke har fungert.. Har sprayet siden 25 november, så er ganske drittlei den nå.. Har glemt den 1 gang.. Sovna fra alt og våkna dagen etter av alarmen for morgensprayen.. Håper virkelig det ikke er noe krise.. Har i tillegg vert en del forkjøla og flunsete, ganske slitsomt..

Endret av Kalia78
Skrevet

Da var mensen ringt inn og 7.januar blir det ultralyd og oppstart på testing av eggløsning. Nå er vi klar for fryseforsøk i naturlig syklus enda en gang :)

Krysser fingrene for at januar 2013 er vår måned XD

Lykke til dere andre. Nå er vi igang igjen :)

Skrevet

Spennende.. 2 sprøyter igjen.. Snart UL:-)

Skrevet

Usj.. Kjenner magen er rar.. Håper det er mange store eggposer.. UL i morgen tidlig, krysser fingrene for at alt er klart for Haugesund tur på mandag..

Skrevet

Lykke til! Alltid spennende å se på skjermen :-)

Skrevet

Usj.. Kjenner magen er rar.. Håper det er mange store eggposer.. UL i morgen tidlig, krysser fingrene for at alt er klart for Haugesund tur på mandag..

Lykke til i morgen! Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Vet ikke helt om jeg hører til her, selv om oppstart er nå i januar..

Mens om få dager, inseminering da rundt 24 januar

Skrevet

Hei. Jeg er klar for nytt forsøk nå start. Skal til ul i morgen,og begynner vel snart på menopur.... Skal ha me mensen rundt 9. Jan.

Skal ha kort regime og ny klinikk,- maigaard i danmark. Jeg er såååååå spent. Sliten og lei av alle nedturer.

Håper det er januar jentene sin tur nå. Goooood luck....

Skrevet

Lykke til alle januarjenter. Jeg krysser fingrene for dere alle. Håper dere er like heldige som vi i november-gjengen. Der ble det full klaff på de fleste, og vi er to som er tvillinggravide:-)

Skrevet

Tre, faktisk. Riley, og oss to. :)

Skrevet

Sånn, da ser det litt lysere ut. Var på UL i dag, fikk ikke helt med antall og størrelser, men iallfall, 2 menopur til, dosen opp til 300 fra 225. Ovitrelle settes på søndag kveld, og langtur til Haugesund for uttak på tirsdag:-) da var vi snart i mål igjen! Krysser fingrene for januar er måneden!

Skrevet

Hei jenter!

Nå teller jeg dager nok en gang. Er på forsøk nr 9 med assistert befruktning i forskjellige former. Rugedag 6 idag. Spennende dager fremover :). Vi får satse på at 2013 får en god start :)

Skrevet

Krysser fingrene for deg, Silja, og VET det snart er din tur! Lykke til!

Skrevet

ca litt over en uke til jeg venter mensen og da begynner jeg på kort regime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...