nita1980 Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Har vært på OUL idag.. vanligvis er dette en hyggelig opplevelse. Legen var veldig rask, brukte under 5 min på undersøkelsen og jeg måtte mase meg til å få se på skjermen!! Vi spurte om han kunne se kjønn, han kikka i rekordfart mellom bena og sæ 70% sjangse for jente... Kansje.. skal heldigvis på ny ul om 3 uker hos en annen.. noen som har fått opplyst kjønn der de ikke ser hverken jente eller gutte tiss ?
♥Madam Mim♥ Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Dette virket som en fryktelig useriøs lege!!! Var på ul selv i dag og der hadde jeg en egen skjerm forran meg slik at jeg så alt som ble gjort!! Tok også nøye målinger av alt som var og "lette" etter kjønn etterpå! Lete og lete..... Til og med vi som er helt grønne på ultralydtolkninger så tydelig testikler og liten tissemann :-D Ville ikke reist til denne legen en gang til iallefall :-/
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Hørtes useriøst ut. Sa vi hva på ul tok jordmor seg god tid å forklarte alt hun så. Hun lette å lette etter kjønn. Men fikk ikke sett noe sikkert. Hun torte ikke si noe. Men heller litt mot gutt. H*n kryssa beina å la den under rompa. Pluss at babyen var i mye bevegelse. Såg noe mellom beina. Men om d var tiss, finger eller navlestrengen var hun ikke sikker på. I en annen vinkel snakket hun om noen streker. Men h*n beveget så mye på seg.
79kvinne Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 huff, ikke heldig med legen der nei skal ta seg god tid med ul. tok mellom 30-45 minutter til oss. bra du skal tilbake til en annen lege. håper denne tar seg tid til å sjekke alle mål ol da..
nita1980 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2012 Ja dette var ikke hyggelig... Sur og stresset lege, han er utenlandsk så det var vanskelig å forstå det han sa.
Salvador Skrevet 30. desember 2012 #6 Skrevet 30. desember 2012 Da jeg var på ul, tok jordmor seg kjempe god tid til alle målinger, og forklarte hvor hodet, hender og føtter var. Heldigvis kunne hun ikke se noen tegn til sykdom! Men plutselig var undersøkelsen over, hun tørket bort gelen og var på vei til å skru av apparatet. Så jeg spurte om hva kjønnet var, og da sa hun at det var så vanskelig å se, så det visste hun ikke. Jeg fikk nærmest tryglet henne til å kikke en gang til. Hun kikket mellom beina, var veldig rask, og sa "her er det noe". Vi kikket og kikket, men klarte ikke se noe som helst. Det eneste vi så var to små prikker. Jeg spurte om det var gutt, og hun svarte: ja, det er det sikkert. Vi kikket igjen, men så ikke noe annet enn de prikkene. Hun forklarte ikke hva hun så, og det har gjort det vanskelig for oss å godta "avgjørelsen" hennes. Vi synes i ettertid at det var rart hun var så flink og tok seg god tid til å begynne med, for så plutselig å stresse og være sur. Det får oss til å tro at hun egentlig ikke kan det med å se kjønn på ul. Så det blir nøytrale innkjøp på oss frem til fødselen
Frufluffy Skrevet 30. desember 2012 #7 Skrevet 30. desember 2012 Noen jm vil egentlig ikke de etter kjønn da de mener det er uvesentlig og i allefall noe de ikke bruker tid på . Kan det være derfor ? Salvador?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå