Gå til innhold

Leie hus i Frankrike..

Anbefalte innlegg

Noen som har gjort dette?

Hvor er det fint å bo? Vet du om noen seriøse nettsider med hus til leie?

Vi vurderer en laaang sommerferie mens jeg er i permisjon, og tenkte å kanskje leie hus i Frankrike i et par måneder..

Anonym poster: e3e1875b9884a346f996550a2ef19f43

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001586-leie-hus-i-frankrike/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville sett på finn.no. Der er det norske privatpersoner som leier ut boligen sin. Du kan nok sikkert forhandle frem en grei pris på langtidsleie. Det er stor utvalg av størrelser, standard og beliggenhet :)

Har vurdert det selv, men har blitt med tanken så kan ikke gi for mange råd, men jeg ville hatt vår/høst i Syd-Frankrike.

Anonym poster: 2926741d6f1bd59b6d8e447a5774e0e2

Jaaa! Det er helt fantastisk! Vi bodde i ste maxime uten for sain tropez i mai i år sinnsykt fint hus... Jeg kjenner noen norske som driver vertshus i området der, de finner også hus til leie, driver med leiebiler ol. Hvor mange er dere o ghvor kunne dere tenkt dere å bo?

Frankrike er bare sååå deilig! For ikke snakke om all den gode maten... sukk...

Anonym poster: c17bea63da902cb2b149807d232c0c5c

Jaaa! Det er helt fantastisk! Vi bodde i ste maxime uten for sain tropez i mai i år sinnsykt fint hus... Jeg kjenner noen norske som driver vertshus i området der, de finner også hus til leie, driver med leiebiler ol. Hvor mange er dere o ghvor kunne dere tenkt dere å bo?

Vi er en familie på 4 - to barn som vil være 2,5 og 7 måneder til sommeren når vi ønsker å reise.. Vi tenker i utgangspunktet juni og juli 2013!

Vi vet ikke helt hvor i Frankrike vi vil bo, men vi ønsker:

- kysten

- nærhet til Strand

- ikke for stor by

- ikke for mye turister

- gjerne basseng

Vi ønsker en litt sånn autentisk, rolig fransk opplevelse..vi vil bare være sammen sm en familie uten hverdagsmas :)

Vi er en familie på 4 - to barn som vil være 2,5 og 7 måneder til sommeren når vi ønsker å reise.. Vi tenker i utgangspunktet juni og juli 2013!

Vi vet ikke helt hvor i Frankrike vi vil bo, men vi ønsker:

- kysten

- nærhet til Strand

- ikke for stor by

- ikke for mye turister

- gjerne basseng

Vi ønsker en litt sånn autentisk, rolig fransk opplevelse..vi vil bare være sammen sm en familie uten hverdagsmas :)

Det ER jo.ste maxime! Man flyr til nice og kjører derfra til ste maxime... 1,5 - 2 timer. Sjekk ut denne: www.utleie-provence.com

De er utrolig greie og lett å prate med! Fortell hva dere tenker så kan de helt sikkert hjelpe dere. Vi har brukt dem to ganger og de traff bullseye delux begge gangene! Og hvis dere reiser, be dem lage middag til dere minst en gang... De er sååå flink! Lokale sesong råvarer og en smak av himmelen venter!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...