Gå til innhold

det er ikke alltid ul gir gode nyheter.... Men for de fleste så er en slik dag en lykkedag :-)

Anbefalte innlegg

Ordinær ul 18.12.2012, vi var spente og både gruet og gledet oss. Dette skulle være vårt siste barn så vi lurte på om vi hadde klart å lage gutten. Har fra før av to jenter. Jeg har lenge hatt en dårlig følelse, men har feid den bort mens jeg har sagt til meg selv at jeg ikke må være så hysterisk. Ultralyd viste et foster som hadde klart seg fram til uke 14, men ikke lenger dessverre. Nå som den fysiske smerten er borte og jeg har kommet meg hjem fra sykehuset (fortsatt ør med en hb på 7), så er jeg delt i følelsene. Jeg er lei meg for tapet, men setter så utrolig stor pris på de små prinsessene jeg allerede har. Legene sier at når et foster dør, er det stort sett noe galt med barnet. Naturen ordner som regel opp selv, men likevel blir det et tomrom som vanskelig fylles. hvertfall med det første..... og jeg er heldig. jeg har to søte små. Forlater dere for denne gang, men kommer nok igjen. ikke helt med det første, kroppen trenger hvile nå.

God jul alle, og lykke til med svangerskapene deres! Hos de aller, aller fleste går det bra!

Fortsetter under...

det var ufattelig trist å høre :( du får kose seg masse med de 2 du har til kroppen er klar for en ny runde. er så trist når slikt skjer, men som legen sier, da er det som regel noe galt med barnet. liten trøst.. sender deg masse varme tanker <3

Vanskelig å si noe støttende som hjelper deg! Veldig trist å lese og ingen fortjener dette. Det eneste jeg kan si er at dere må snakke sammen og ta vare på hverandre. Det er en sorg som er vanskelig å sette ord på! Jeg har selv opplevd det å miste halvveis ut i svangerskapet og den følelsen er vond og den vil ta tid å komme seg igjennom. Jeg synes det hjalp å ha min datter som lyste opp hverdagene for oss og minnet meg om hvor heldige vi var som har henne. Ønsker dere alt godt! ❤

Annonse

Gjest Trulte med to små

Huff så trist å lese! Men du skal ha ros fordi du tross alt klarer å se gleden av det du allerede har, midt oppi sorgen!

Det viser styrke og ydmykhet og jeg ønsker for deg at du vil få kommet deg raskt til hektene igjen, og får tatt godt vare på deg selv denne julen.

Håper du vil lykkes igjen når du føler deg klar for det og hvem vet, kanskje gutten kommer da! ;)

Jeg sender deg de beste tanker og syns du er tapper!

Gode ønsker til deg og dine for denne julen <3

Så trist å lese. :(

Ønsker deg alt godt videre og håper du snart kommer tilbake, etter litt hvile.

Ønsker deg ei god jul, og et fint nytt år med mange nye gleder!!!

Klem til deg!

Annonse

Ordinær ul 18.12.2012, vi var spente og både gruet og gledet oss. Dette skulle være vårt siste barn så vi lurte på om vi hadde klart å lage gutten. Har fra før av to jenter. Jeg har lenge hatt en dårlig følelse, men har feid den bort mens jeg har sagt til meg selv at jeg ikke må være så hysterisk. Ultralyd viste et foster som hadde klart seg fram til uke 14, men ikke lenger dessverre. Nå som den fysiske smerten er borte og jeg har kommet meg hjem fra sykehuset (fortsatt ør med en hb på 7), så er jeg delt i følelsene. Jeg er lei meg for tapet, men setter så utrolig stor pris på de små prinsessene jeg allerede har. Legene sier at når et foster dør, er det stort sett noe galt med barnet. Naturen ordner som regel opp selv, men likevel blir det et tomrom som vanskelig fylles. hvertfall med det første..... og jeg er heldig. jeg har to søte små. Forlater dere for denne gang, men kommer nok igjen. ikke helt med det første, kroppen trenger hvile nå.

God jul alle, og lykke til med svangerskapene deres! Hos de aller, aller fleste går det bra!

Det var veldig leit. Føler med dere. Ta vare på dere selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...