Mari_83 Skrevet 19. desember 2012 #1 Del Skrevet 19. desember 2012 Klarte såklart ikke å vente lenger, og i dag 6+4 dro jeg på tidlig UL (privat). Fikk se en bitteliten bønne og et bankende hjerte. Fikk også høre hjertelyden via ul apparatet, veldig stas Nå slapper jeg litt mer av enn før, for har hørt at sannsynligheten for at det skal gå bra øker betraktelig når man har sett hjertet banke. Stor stas altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambine33 Skrevet 19. desember 2012 #2 Del Skrevet 19. desember 2012 Gratulerer så masse flott julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 25. desember 2012 #3 Del Skrevet 25. desember 2012 Så heldig du er:) Jg vil oxo på tidlig ul. Tror jg bestiller til dn 28-12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarmaCameleon Skrevet 26. desember 2012 #4 Del Skrevet 26. desember 2012 Så heldig du er Jeg vil også! Har sendt timebestilling, men logisk nok ikke noe svar nå i jula Jeg vil når jeg er ca 7 uker på vei, er akkurat fem uker i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaLilja Skrevet 26. desember 2012 #5 Del Skrevet 26. desember 2012 Åååh, så utrolig herlig det hørtes ut å få oppleve rett før jul! Det svarte vel i grunn på spørsmålet mitt om man kan høre hjertet så tidlig... Skal bestille meg time i morgen til uke 2, er da ca 7 uker på vei (5+0 i dag). Vi gleder oss stort, håper legen klarer å finne livet i magen min! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå