Gå til innhold

Endelig er lillebror her!

Anbefalte innlegg

Da kom endelig lillebror! Dog ikke helt som jeg hadde sett for meg. Etter ei uke med kraftige modningsrier ble jeg bare mer og mer sliten. Jeg tok ikke kontakt med føden ettersom riene ikke tok seg opp i styrke, selv om de var ganske vonde.

Søndag dro vi til sykehuset likevel, etter at jeg hadde ligget tårevåt på sofaen i to dager. Rett før vi kjørte til sykehuset begynte jeg å fryse skikkelig. Vel framme fant de ut at jeg hadde feber og høy CRP og baby var stresset i magen. De prøvde å få ned feberen uten hell. Etter halvannen time, ble det hastekeisersnitt.

Likevel foreløp alt veldig udramatisk (i motsetning til sist, som endte med akutt KS i full narkose). Lillebror ble hentet ut og jeg fikk endelig høre det lenge etterlengtede første barnegråt (som jeg gikk glipp av sist).

Lillebror var dessuten mye større en vekstestimeringene tilsa. Jeg hadde gått til ukentlig ul-kontroller og lillespire var antatt å bli som storebror på rundt 3500g. Han var hele 4250g!! Hjelpe meg! Det bar litt av et sjokk!

Nå koser vi oss på barsel og håper på å få komme hjem i morgen. Alt gikk bra til slutt. :)

Lykke til videre til alle dere som fortsatt venter. Og god jul!

Endret av Mikina
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001527-endelig-er-lillebror-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...