Gå til innhold

Flere som er i begynnelsen av rugetiden her da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, gjorde du det?! Moro:-) Kanskje vi var der ca samtidig da.

Går greit her. Har litt murringer nederst i magen (livmora vil jeg tro;-)) Men ellers i ok form. Husker fra tidligere at jeg ble trøtt av Crinonen, men d har ikke kommet enda. Er ikke mer trøtt enn vanlig iallfall.

Hadde du ferskforsøk eller frys? Du har hatt en del forsøk, hvis jeg ikke tar helt feil? (Beklager hvis jeg blander deg med noen andre;-))

Annonse

Jeg var der kl 12.30, så da var vi nok ikke der samtidig.

For å få barn nr 1, hadde jeg ett innsett. For å få barn nr 2 hadde jeg to innsett. Og nå har jeg hatt det tredje innsettet for å få barn nr 3. Hadde to negative frys (med embryo som var igjen etter forsøket da andremann ble laget), og har nå hatt egg-uttak igjen. Innsett sv fersk egg på mandag altså. Fikk to på frys. Så jeg skal ikke klage som har vært så superheldig og fått to friske fine barn.

Har du flere på frys nå eller?

Når tenker du å teste? Jeg har pleid å vente til dag 12... Laaaang ventetid.

Ja, du er heldig som har to søte små :)

Har 3 eskimoer til jeg! Hadde egentlig 8, men de måtte tine 5 egg nå før et overlevde.... :( Men men, slik er det!

Blir vel å svi av en test allerede 1. juledag har jeg bestemt meg for ;) også fortsetter det vel med en dag mellom! Hehe :) Ventetiden er pyton ja.... Jeg har på en måte samme følelse som sist gang jeg... Masse murring og stikking og negative tanker hele tiden... Irriterende, men kan ikke styre det!

Hva med deg, har du en god eller dårlig følelse?

Magefølelsen min varierer veldig!

Jeg har ganske gode odds, siden jeg har fått det til ganske fort før (noe som er grunnen til at vi orker en runde til...), men de to negative fryseforsøkene fra i vår er med og drar ned optimismen min. Jaja, vi får rett og slett bare vente å se:-)

Sant nok.... Vi får bare holde motet oppe da :)

hoho!! krysser fingrene!! både glad for at jeg selv er i "ventemodus" men også litt misunnelig på dere som også er i "ventemodus" men ruger..... rugetiden er spennende... den er lang, og tøff, men også litt god, for man skimter et glimt av håp og optimisme....

ønsker dere ihvertfall lykke til!!! OG god jul!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...