Gå til innhold

Søsteren min ønsker seg julegave til babyen som blir født i mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt gammeldags og kjøper ikke gave til babyen før den er født. Men hun kaller gutten ved navn og spør om vi skal kjøpe gave til ******.For det første syns jeg det er ganske sært å kalle barnet ved navn og i hvert fall ønske seg ting til barnet til jul. Hun vil også at vi skal bruke navnet hans, men det gjorde jeg ikke med mine egne da de lå i magen heller

Anonym poster: 1c735fa710437f25011eb5a4a0a6bf2a

Fortsetter under...

Skrevet

Meget sært!

Jeg kjøper kun gave til fysiske personer, og ikke til den som verken er født eller til den som er død.

Anonym poster: 8feb19a51d3c80a36547da17fb5fe95b

Skrevet

Tenkte først at du mente hun ønsket seg utstyr til babyen, men det er litt rart å kjøpe julegave til en som ikke er født, ja...

Hva sa du da?

Anonym poster: 986d4a91adbcb731f2ad4f30251bdee6

Skrevet

Enig med deg - kriteriet for å gi julegave til et barn, er for meg at de feirer julen på utsiden av magen.

Skrevet

hehe :) Sært!

Men som den snille søster jeg er, så hadde jeg sikkert kjøpt en liten ting likevel.

Skrevet

Oi.. det var virkelig spesielt :P

Stakkars.. hun må da være litt for langt inni sin egen boble nå? Jeg hadde på ingen måte kjøpt julegave som skal ligge under treet til en ufødt baby. Hadde dette vært meg som fikk dette spørsmålet, så hadde jeg svart at det blir for rart å kjøpe julegave til babyen, men at du kan bli med henne ut på babyshopping på nyåret eller noe ;)

Annonse

Skrevet

Vi har ønsket oss babyutstyr, men det er som gave til OSS, ikke til babyen som ikke er født enda ;) Meget spesielt å forvente gaver TIL en som er inni magen.. :)

Anonym poster: 4a1a5e0fdc0c3c6867a0bfde9d9f7630

Skrevet

Jaa, hun er veldig inne i sin egen boble. I tillegg så er hun verdensmester i å være gravid og barneoppdragelse. Dette er hennes første

Skrevet

Vi ønsker oss også utstyr til babyen, som julegave til OSS :) Men jeg har tre venninner som har kjøpt julegave til babyen, vel og merke er det klær, men jeg synes det er litt sært å sitte å åpne pakke til en ufødt baby på julaften. Men men, det får de gjøre som de vil, hadde aldri ønsket meg julegave til babyen i hvert fall :P

Skrevet

hehe :) Sært!

Men som den snille søster jeg er, så hadde jeg sikkert kjøpt en liten ting likevel.

Enig.

Skrevet

Kjøper ikkje gåver til ufødte eg heller.

Skrevet

Jeg kjøpte en fin body og en kul smikke til min ufødte nevø sist jul, og jeg fikk litt til min jente fra min søster óg. Vi er ikke sær, syns bare det er koselig jeg. Men nå har vi ikke forlangt å få noe heller, det er nok litt sært ja ;)

Skrevet

Jeg ønsket meg ikke noe til babyen men fikk allikevel noen gaver med påskriften "til babyen i magen". Veldig overrasket over dette, men syntes jo jo det var koselig:) Dreide seg om småting da, fikk noen søte sokker, en rangle ol.

Anonym poster: 413e0a20fd3f1674d5f60982d3cf7789

Annonse

Skrevet

Jeg er enig i at det er sært å kreve julegave til babyen i magen,

men om min søster eller en nær venninne spurt hadde jeg kjøpt en liten ting.

Skrevet

Ganske lenge til mai da... mye kan skje! Dessverre..

Vet at Mamma har kjøpt en liten gave til vesla som kommer på nyåret og drt har sikkert svigermor også gjort om jeg kjenner henne rett :-)

Men det er ikke noe jeg har ytret ønske om

Skrevet

Hehe, oi da.. Det var litt spesiellt:)

Vi fikk noe utstyr og klær til vårt mai-barn jula før han ble født, men dette var gaver til oss voksne:)

..og ikke noe vi hadde sagt at vi ønsket oss, bare ting folk hadde lyst til å gi oss:)

Litt spesiellt å ønske seg noe til den lille, som ikke har blitt født enda..

Skrevet

Jeg er litt gammeldags og kjøper ikke gave til babyen før den er født. Men hun kaller gutten ved navn og spør om vi skal kjøpe gave til ******.For det første syns jeg det er ganske sært å kalle barnet ved navn og i hvert fall ønske seg ting til barnet til jul. Hun vil også at vi skal bruke navnet hans, men det gjorde jeg ikke med mine egne da de lå i magen heller

Hvorfor er det så sært å bruke anledningen med julegaver til å kjøpe noe til en baby fremfor å kjøpe salt og pepperkværn til mor og far? Denne babyen vil da mest sannsynlig bli født, overleve og vokse opp og vil ha behov for klær og utstyr. Hvis foreldrene ønsker seg ting til den nyfødte er da det et like verdig julegaveønske som alle andre ønsker. Personlig gir jeg blanke i om barnet er født eller ikke, folk får hva de ønsker seg så slipper jeg å kjøpe noe som bare blir stuet vekk. De får iallefall noe de får bruk for. Hadde skjønt det hvis det var en blastocyst på ei uke det dreide seg om, men søstra di nærmer seg uke 20 (rundt der en plass) hvis hun skal ha i mai. Hadde blitt glad for litt shoppinghjelp før barnet kommer jeg!

At hun tvinger dere til å bruke navn og er verdensmester er en annen sak, men seriøst folk må da få ønske seg hva de vil. Skriv til *navn på søstra di* på lappen da hvis det er så irriterende å skrive barnets navn.

Anonym poster: 1e5008e9db9482f49c11d275bd0c75b9

Skrevet (endret)

Mine barn har også fått navn selv om de ikke er født. Jeg bruker de og, mest ovenfor megselv eller de som er spesielt interessert. Det blir nok ingen julegave på dem iår. At jeg får barneutstyr ser jeg på en gave til meg selv.

Endret av timiane
Skrevet

Hvorfor er det så sært å bruke anledningen med julegaver til å kjøpe noe til en baby fremfor å kjøpe salt og pepperkværn til mor og far? Denne babyen vil da mest sannsynlig bli født, overleve og vokse opp og vil ha behov for klær og utstyr. Hvis foreldrene ønsker seg ting til den nyfødte er da det et like verdig julegaveønske som alle andre ønsker. Personlig gir jeg blanke i om barnet er født eller ikke, folk får hva de ønsker seg så slipper jeg å kjøpe noe som bare blir stuet vekk. De får iallefall noe de får bruk for. Hadde skjønt det hvis det var en blastocyst på ei uke det dreide seg om, men søstra di nærmer seg uke 20 (rundt der en plass) hvis hun skal ha i mai. Hadde blitt glad for litt shoppinghjelp før barnet kommer jeg!

At hun tvinger dere til å bruke navn og er verdensmester er en annen sak, men seriøst folk må da få ønske seg hva de vil. Skriv til *navn på søstra di* på lappen da hvis det er så irriterende å skrive barnets navn.

Anonym poster: 1e5008e9db9482f49c11d275bd0c75b9

Det var vel ikke det at hun ønsket seg klær og utstyr til babyen HI syntes var sært, men at hun ønsket en gave til barnet.

Anonym poster: 6e7808421319ad8f9a80029549ffb074

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...