Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da fikk jeg vært hos fastlegen på kontroll, og fikk tatt en del blodprøver. Og får tett oppfølging av både henne og jordmor :)

Gikk så til ultralyd hos Oslo city legene og der fikk jeg se pokemon :D og høre hjertelyd. Den hadde vokst sååååå mye på en uke :D stort og tydelig hode :D så nå kan jeg senke skuldrene og kose meg med venninne besøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så bra!!! :) Aldri kjekt å blø :( (gjorde det i mitt første svangerskap) Kose deg masse videre med pokemon (morsomt navn ;) ) og jul!

Endret av Nurk er velkommen
Skrevet

Så bra! Man blir jo så redd når man ser blod, men det går jo som regel bra, heldigvis! Skal på første ul i morgen, grugleder meg, sliter med å sove godt, drømmer alt mulig tull. Huff 1 trimester er en slitsom fase:/ men vi nermer oss jo 12 uker med stormskritt! Gleder meg!!!

Skrevet

Ja helt klart. Har hatt noen rare drømmer av og til jeg også gitt. Glad fastlegen er så forståelsesfull og får ekstra oppfølging med engang. Føler det er veldig betryggende :)

Skrevet

Fikk du vite om det var noen spesiell grunn til at du blødde? Eller er det bare slikt som skjer innimellom?

Skrevet

Fikk beskjed om at det var slimhinnene, så ikke noe farlig. :)

Skrevet

Ok :) Og så bra at alt sto bra til, glemte helt å skrive det i sta :)

Skrevet

åå har du blødd!! huff forstår godt du blir urolig, men så godt du får god oppfølging! Heldige du som har fått sett på ul i dag da :) Bra alt er bra!

Skrevet

Ja, var bittelitt friskt blod på papiret, så tenkte at bedre sjekke enn å la være. For da hadde jeg dratt av alt håret på hodet. Men alt var bra :D heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...