Gå til innhold

Er dte forskjell på ulike datingsider, for eksempel Match og Sukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen?

Anonym poster: ff8614832bcb329117dd3d46adc3b018

Skrevet

Jeg lagde en profil på match, men brukte den aldri. Var derimot aktiv på sukker og møteplassen.

På sukker fikk jeg inntrykk av at den gjengse mannen var litt... pusete. Var på en del sukkerdater.

På møteplassen fikk jeg full score første kvelden. En mann kontaktet meg og vi chattet i 2 uker før vi møttes. For meg var det Mannen med stor M! =)

Nå er vi kjærester og ingen av oss kan se for oss livet uten den andre. Vi skal bli gamle sammen, for vi er ment for hverandre.

Lykke til med nettdatingen!

Anonym poster: 91ca2529264b5bafed864dcc99da223e

Skrevet

jeg opplevde at sukker var mer "hei sexy, skal vi pule?"..

mens møteplassen i allefall hadde flere voksne folk. nå mener jeg ikke gamle altså, men normalt oppegående mennesker som ikke bare lurer på hvilken farge du har på trusa di.. ;)

Skrevet

Jeg har ikke opplevd den helt store forskjellen ift hvilke menn som er på møteplassen og sukker. Men jeg synes sukker er mer brukervennlig, bedre ift bilder osv.

Skal du være ikke-betalende medlem så er definitivt sukker best. Som betalende er de litt mer like, selv om jeg likevel foretrekker sukker.

Har hatt kontakt med en på sukker nå som skiller seg fra alle andre jeg har hatt kontakt med, og vi skal faktisk ha date i jula :)

Jeg kjenner flere som har møtt hverandre på datesider, og det virker egentlig som om det er litt tilfeldig hvor de møtes. De jeg kjenner/vet om har møtt hverandre på fire ulike datesider, men flest på møteplassen og sukker.

Uansett hva du velger, HI... lykke til! :)

Anonym poster: 27a244aec10713893e3f2e0a41a42997

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

jeg opplevde at sukker var mer "hei sexy, skal vi pule?"..

mens møteplassen i allefall hadde flere voksne folk. nå mener jeg ikke gamle altså, men normalt oppegående mennesker som ikke bare lurer på hvilken farge du har på trusa di.. ;)

Enig her :)

Jeg har profil på både sukker og møteplassen.

Profilen på sukker har vært aktiv i ca 7 mnd og har ca 2000 treff på profilen. Og der blir jeg bare kontaktet en sjelden gang. Og da gjerne av unge menn som bare er ute etter én ting. Har også hatt kontakt med én "normal" mann der, men han var ikke helt for meg.

På møteplassen derimot, der har jeg hatt profil i ca 6 måneder og har over 8500 treff, og over 2000 meldinger. Der er det masse aktivitet, enda jeg har samme bildet og tekst på begge stedene. Men som noen nevner, her er de ikke bare ute etter et knull, men de virker mer seriøse.

Bortsett fra i går da. Da ble jeg kontaktet av en stygg og gammel mann (nesten 50 år). Jeg sender bare et "standardsvar" der det står: "takk for henvendelsen, men jeg er dessverre ikke interessert". Da fikk jeg som svar: "Itsjii bitchi"...

Jeg spør hva han mener, han svarer Hahahaha og så blokkerer han meg før jeg rekker å svare! Idiot!!! :P

Skrevet

OK, tusen takk for svar :-)

HI

Anonym poster: ff8614832bcb329117dd3d46adc3b018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...