Gå til innhold

Typisk hvis jeg føder i natt..

Anbefalte innlegg

Allerede slitt litt med å reise fra kommende storebror på 25mnd.

Men nå har han feber,bronkitt og vil helst bare sove hos mamma,og nyte armkroken min..ingen matlyst,bare kose..

Har hatt mensmerter fra 07,kvalm og maserier,men dabbet av i ettermiddag. For 3timer siden hadde jeg skikkelig dotur..og nå verker det midten av ryggen.

Mye for mammahjertet dette..

Måtte bare lufte tankene.. hadde termin 17.12

Endret av Mon tro..
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001376-typisk-hvis-jeg-f%C3%B8der-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Offa... ikke lett når lillemann er syk å du helst bare vil passe på han selv! :/ Alle hormonene dine bobler vel over! Du vil vær hos han, og du vil sikkert at den lille skal komme snart, men helst når storebror er frisk, for da blir det lettere for deg <3 klem til deg

Well said! Du skreiv det akkurat slik jeg føler det :)

Ikke bare bare!

Men nå håper jeg han kan gå i b.hagen i morgen,liker best når han er der,er så trygt og godt,og lengter ikke etter mamma iallefall!

Alt jeg tenker på :)

Åh huff kjenner på den følelsen for deg ja!! Lillesnuppa her har vært syk og snørrete og gud veit hva i to uker nå. Mamma har vært tingen hele tiden. Igår var hun i bhg igjen, og idag tidlig startet jeg med rier...har hatt uregelmessige rier hele dagen, skikkelig vonde. Godt at hun har kunnet være i bhg da ja. Håper det går bedre med din lille gutt også, og vi begge to snart går i skikkelig fødsel :)

Annonse

Ja, nå har han feber igjen,og jeg blir igangsatt i morgen, så nå er han hos foreldrene mine, det føles helt ok, han kan jo ikke være barnehagen..samboer syns og at det er dumt han ikke kan være med oss. Men mtp på at de allikevel måtte ha han i morgen, ble han der i natt.,

Håper det fødselen starter av seg selv i kveld / natt, har jo symptomer, de må jo ta seg opp vel?

Heldigvis ELSKER han å være hos mine foreldre, men allikevel ..ja, dere skjønner ;)

Godt at han kan være hos noen han er trygg på da selv om det ikke er optimalt. Her har mannen også blitt syk nå. Flotte saker her jeg puster meg gjennom rier som aldri blir regelmessige. Han er sånn som blir utrolig stakkarslig når han ikke er i form...som de fleste menn igrunn. Blir vel til at jeg kjører til føden med rier selv i natt mens de to ligger her og hoster :P hehe neida. Noen grunn til at du blir satt igang allerede i morgen når du ikke har gått så lenge over?

Nei, ffda, typisk uflaks! Mine blir heller ikke regelmessige ååååå!

Ks forrige gang, og de vil. Ikke sette meg i gang i helgen , osv. Kan bare gå maks 7dager over når man har ks fra før. Men og pga feil fra sykehuset forrige fødsel.

Heia rier sier jeg bare, vil jo at det skal skje av seg selv!!!

Ja, se nå du er to dager mer enn meg.

Men hvor ofte kommer riene da?

Endret av Mon tro..

Ja da ligger jeg her med 9-10min mellomrom mellom riene som har blitt ganske bra intense og varer godt over minuttet. Snuppa sover heldigvis supert og mannen er et annet kapittel. Orker ikke enda en bomtur på føden så er bare å holde ut her :P Hvordan har din natt vært? Heier på rier for deg nå!!

Endret av Turbojenta og lille spire

Lykke til dere. Er selv møkkalei med gode rier som kommer for så å stoppe opp etter et par timer:(. Vært slik i 2 uker nå så blir lite søvn siden jeg har en ett og toåring rundt beina hele dagen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...