Gå til innhold

Overtidskontroll i morgen, etter to dager med uregelmessige rier!:=)

Anbefalte innlegg

Så bærer det avgårde til Ullevål i morgen tidlig for overtidskontroll (uke 41+0).

Er spent på hva de sier, om jeg blir sendt hjem eller ei eller, om det er unge på gang - vel, det meste!

Har i går og dag hatt veldig uregelmessige, men veldig vonde og til tider fæle rier (antar det er det...), og om de har hatt NOEN effekt blir jeg glad!

De har kommet med alt fra 5 min mellomrom til timelange pauser, men ligger vel på ca 20 min mellomrom sånn gjennomsnittlig.

Har derfor sovet litt usammenhengende, og tanken på flere slike netter er jo ikke sykt fristende!

Og jeg som hadde tenkt å valse inn på sykehuset, opplagt og uthvilt med 14 timers søvn bak meg... Trukkedetnei!

Slimproppen har gått (og den har i det siste hatt tydelige blodspor i seg), kvalmen og urolig mage er her - det må da være godt for noe.

Så nå håper jeg bare på litt søvn, ellers er jeg skikkelig redd jeg har hatt min siste natt med sammenhengende søvn på sånn ca hundre år :-P

Fortsetter under...

Takk takk! Tror jeg foretrekker å bli ferdig med denne prosessen så fort som mulig nå fremfor to-tre trøtte og slitsomme dager til!

Så får det bare være at det er superskummelt/spennende med alt det ukjente som ligger foran meg!!

Ble ingen kontroll, gitt. Lille Anna kom til verden ca 0820, tre timer etter ankomst til føden. Alt gikk veldig fint, og alle vondtene hjemme hadde gjort meg skikkelig moden, heldigvis!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...