Gå til innhold

Duk under juletreet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper man det? Og da tenker jeg IKKE på slike med nisser osv..

Jeg vil ha en fin :) Gjerne ensfarget..

Anonym poster: 2415541c05bed906dc3db6f838abde18

Skrevet

Harry, så det har vi ikke ;)

Anonym poster: be9c5146670c2d23e7ea22f1fb4abef7

Skrevet

Jeg kjøpte på Åhlens. Den er ikke ensfarget. Rød og hjerter. De har kanskje ensfargede også.

Skrevet

Harry med duk under treet???

Huff må slutte å være innpå her jeg, føler meg mer og mer harry for hver dag som går :-D

Ensfarget vet jeg faktisk ikke, men kanskje de har på plantasjen, skeidar eller bohus?

Skrevet

Haha! :D Alt er visst harry for tiden :D Vi har en ensfarget fra Åhlens, men den kjøpte vi for noen år siden. Men dem har sikkert det eller andre lignende butikker. Kanskje europris, ciro, skeidar ol?

Skrevet

Kjøpte nettopp et rødt tykt (ensfarget) juletreteppe med GOD JUL utskjært rundt kanten på Kremmerhuset. Dem hadde det også i grått. 249,-.

Skrevet

Jeg har sånn falskt lammeskinn greie fra IKEA under. Ser veldig fint ut det :-)

Anonym poster: 8fb3711242d4f5b405374d62715009c0

Skrevet

Nille har rød med enkel hvit brodering. Veldig søt. 89,- Jeg driter i om noen synes det er harry. Synes det er mye mere harry med oppskrapa parkett pga juletrefoten..

Skrevet

Hennes & Mauritz Home. Ensfarget lys grå med litt skimmer i. Knallfin! Men ja, Harry med flerfarga, og/eller nisser. *grøss*

Anonym poster: 219b2c64336ebd8372e71ca290ce8833

Skrevet

Plantasjen har ensfarget grå eller rød tror jeg, litt sånn filtaktig. Vi kjøpte en med nisser for vi er visst harry. Er utrolig fornøyd med julepynten jeg har arvet fra oldemor og gleder meg til å supplere med ting lagd av barna :) så sånn er det her gitt :)

Skrevet

Kid har,plantasjen og kremmerhuset. Grå el rød filt. Europris har det samme til halve prisen omtrent;)

Skrevet

Vi bruker bare en vanlig rund duk vi har, men viktig at den ikke er for stor, da snubler vi bare i kanteen når vi går og danser rundt treet. (godt mulig det er harry det også, men det hører med)

Anonym poster: ac07078659a9b1e322219ebbb37caa8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...