Gå til innhold

Flere som skal starte opp IVF på St. Olavs i februar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, så spennende, husker du sa noe om det, vanskelig å huske alt i starten på nytt forum :) Hvilken lege har du der? Misunnelig på at du har noe konkret. Min lege Knut Kierulf sa at vi blir søkt inn til februar.. Vet ikke hva det i praksis betyr, men det er over en mnd siden jeg var der nå og jeg vet det er ca. 4 mnd ventetid før man får komme igang, så da passer det bra med februar. Vi må ordne med finansieringen osv.

Endret av *Fie*

Er det sånn at medisinene lager sin egen syklus for oss når vi begynner på dem? De tar vel ikke hensyn til vår normale sykluslengde, men kan godt gå lengre? Satt å regna litt på når jeg må bli gravid for å få barn til jul neste år, men kom altså til å tenke på at de styrer vel og lager kunstige sykluser for oss med uviss lengde...

De styrer hele syklusen din fie ! Begynner på spray ca dag 20 så er det viktig å ha en mensen før en begynner på sprøytene. Men spray kan en gå på ganske lenge. Utenom det er det medisinene som styrer alt

Vi har hatt kierulf og også arne...husker ikke etternavnet hans. Han som har hentet ut heter Øyvind ett eller annet..og er fra Ålesund:) ekstra kjekk siden jeg bor her i byen også;) Han er ialelfall super hyggelig og veldig proff:)

Hele syklusen blir styrt av st olavs.. merkelig følelse synes jeg..men man "venner" seg til det.. nervepirrende hele prosessen i tillegg..

Vi går fremdeles å krysse fingrene for 4 januar..om der ikke er liv er d ikke sikkert vi får flere forsøk. Så vi har faktisk helgardert oss med å bestille time hos Hausken om ikke vi får videre behandling ved st olavs...Vil ikke gi oss enda:(

Annonse

Guri malla.. Vet du hva? Jeg fikk plutselig et helt annet syn på dette etter det du skrev nå. Jeg vet ikke hva det var som gjorde det, men tror det er dette med at sykehuset tar over alt nå. At det ikke er noe press på meg lenger. Både du og Metti fikk meg til å skjønne det siden sykehuset til og med kontrollerer syklusen. Det eneste jeg trenger å gjøre er å ta medisinene og møte opp til avtalt tid der nede. Presset er det de som har på seg nå.

Er det vondt å hente ut egg? Hva får man satt i armen av dop under uttaket?

Herregud jeg skal krysse alt jeg har for dere. Skulle ønske du slapp å slite sånn :( Det er godt å ha hverandre her inne. Sender deg en knuseklem, vi gir oss ikke noen av oss før slaget er tapt, okay? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...