sommermammax3 Skrevet 18. desember 2012 #1 Del Skrevet 18. desember 2012 Hadde vært koselig å startet ett treff på nyåret Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammantiltrulte Skrevet 19. desember 2012 #2 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg er med om spirene fortsetter å klamre seg fast fremover. Har to hybel boere. Skal på ny ul kontroll 3.1. Bor like utenfor drammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermammax3 Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 3. januar 2013 Så bra Er vi flere Buskerud jenter om kunne tenke seg treff i feks Drammen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammatil 3 <3 Skrevet 3. januar 2013 #4 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg er! Har termin i begynnelsen av august, men tror jeg kjenner "forvirret, men glad" så prøver å snike meg inn allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermammax3 Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 4. januar 2013 Haha Ja du skal vel ta keisersnitt, så det blir jo julibarn selv om du har termin i august, eller?? <3 Tar jeg rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammatil 3 <3 Skrevet 7. januar 2013 #6 Del Skrevet 7. januar 2013 Ja, Forvirret men glad :-) Jeg satte meg opp på terminlisten 31/7. Blir KS denne gangen også, så da blir det nok julibarn på meg også. 1 uke til UL (ca uke 12 da)! Gleder meg!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håpefull77 Skrevet 18. januar 2013 #7 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg bor i Buskerud:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermammax3 Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #8 Del Skrevet 21. januar 2013 Kanskje prøve på ett treff i slutten av februar?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammantiltrulte Skrevet 22. januar 2013 #9 Del Skrevet 22. januar 2013 Gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermammax3 Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 4. februar 2013 Noen som er klar for ett treff mandag 11 feb på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå