Thie88 Skrevet 18. desember 2012 #1 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Da har jeg blødd litt også :/ fikk litt friskt blod på papiret. Akkurat som om det skulle vært blod fra et lite sår, ingen smerter eller merkwt noe i dag er 9 uker i dag. Men kan liksom ikke se noe fra skjeden. Er vel ikke sånn veldig fortvilet. Litt sånn blandede følelser. Går det Ann å ringe eller dra til legevakten å få sjekket det opp?? Bor jo i Oslo så burde jo ikke være noe stress. Endret 18. desember 2012 av Thie88
Julibaby 2013 Skrevet 18. desember 2012 #2 Skrevet 18. desember 2012 Som regel tar ikke legevakten inn folk så tidlig, for det er ikke så mye de kan gjøre, men du kan jo prøve:) Kanskje du har flaks. Man har jo skjøre slimhinner i svangerskapet, så trenger ikke være farlig, men forstår at du er bekymret. Masse lykke til:) Går nok bra:)
ღ adealsadeal ღ Skrevet 18. desember 2012 #3 Skrevet 18. desember 2012 Det trenger jo ikke bety noe. Hold motet oppe Jeg fikk som sagt ikke komme til legevakten igår kveld men det er Stavanger :S prøv legevakten først og evt ring privat UL klinikk som jeg gjorde Masse lykke til!! Krysser fingre for deg
Thie88 Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2012 Fikk bestilt tine på Oslo city legene i morgen kl 10. Men skal til fastlegen på kontroll i morgen. Regner med det er bare skjøre slimhinner. Så satser på at alt er bra. Men bedre å se til at alt er bra ihvertfall. Var jo på ul for en uke siden og da var alt bra hos pokemon.
Thie88 Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2012 Det trenger jo ikke bety noe. Hold motet oppe Jeg fikk som sagt ikke komme til legevakten igår kveld men det er Stavanger :S prøv legevakten først og evt ring privat UL klinikk som jeg gjorde Masse lykke til!! Krysser fingre for deg Det er sant, behøver ikke være noe galt. Du merket vel ikke noe selv, når du mistet? Ingen magesmerter eller noe?
ღ adealsadeal ღ Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Det trenger jo ikke bety noe. Hold motet oppe Jeg fikk som sagt ikke komme til legevakten igår kveld men det er Stavanger :S prøv legevakten først og evt ring privat UL klinikk som jeg gjorde Masse lykke til!! Krysser fingre for deg Det er sant, behøver ikke være noe galt. Du merket vel ikke noe selv, når du mistet? Ingen magesmerter eller noe? Nei merket ingenting, bare litt friskt blod, har hatt type mensen blødninger i hele dag, men ingen klumper så er litt forvirret:S På UL så hun jo ikke noe. Og du har jo sett et bankende hjerte så du har bedre odds enn meg
Thie88 Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2012 Oja. Vi får jo se hvirdan det går i morgen. Litt nervøs. Men krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig. Ihvertfall så får jeg svar på hvor blødninger kommer fra også.
ღ adealsadeal ღ Skrevet 18. desember 2012 #8 Skrevet 18. desember 2012 Oja. Vi får jo se hvirdan det går i morgen. Litt nervøs. Men krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig. Ihvertfall så får jeg svar på hvor blødninger kommer fra også. Det går nok bra krysser alt for deg lykke til og hold oss oppdatert
Thie88 Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2012 Ja, det skal jeg gjøre. Kan forresten fastlegen sjekke? Har time der først kl 0830.
Håpefull77 Skrevet 18. desember 2012 #10 Skrevet 18. desember 2012 Fastlegen kan ta en GU undersøkelse og se om blødningen kommer fra livmoren. Det har min i hvertfall gjort på meg tidligere. Håper alt går bra. Krysser fingrene for deg!
Thie88 Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2012 Fastlegen kan ta en GU undersøkelse og se om blødningen kommer fra livmoren. Det har min i hvertfall gjort på meg tidligere. Håper alt går bra. Krysser fingrene for deg! Da skal jeg spørre henne om det i morgen jeg
Bambine33 Skrevet 18. desember 2012 #12 Skrevet 18. desember 2012 Det er sikkert helt fint, det er jo ganske vanlig med litt blødninger, og når alt så fint ut for 1 uke siden er jo forhåpentligvis oddsene på din side Lykke til imorgen!!!
Thie88 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 19. desember 2012 Da skal jeg først på legekontroll og så ul kl 10. Holder dere oppdatert. Sov skikkelig dårlig i natt, så håper pokemon har det bra.
Alt-er-mulig Skrevet 19. desember 2012 #15 Skrevet 19. desember 2012 Masse masse lykke til i dag!! Skjønner godt at du ikke sov så bra, men snart får du vite hvordan det går og jeg sender alt av gode vibber:-)
ღ adealsadeal ღ Skrevet 19. desember 2012 #16 Skrevet 19. desember 2012 Masse lykke til thie! Tenker masse på deg! *god klem*
Thie88 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #17 Skrevet 19. desember 2012 Pokemon hadde det bra og vokst masse på 1 uke. såååå tydelig og stort hode inni der var bare blødninger fra slimhinnene heldigvis.
Bambine33 Skrevet 19. desember 2012 #18 Skrevet 19. desember 2012 Åååå så bra gratulerer! For en lettelse det må være
Thie88 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #19 Skrevet 19. desember 2012 Takk ja, ble veldig lettet altså. Så nå skal jeg kose meg i julen og slappe av.
ღ adealsadeal ღ Skrevet 19. desember 2012 #21 Skrevet 19. desember 2012 Så kjekt å høre thie :) Nå kan du nyte julen med masse glede og slippe å bekymre deg <3
Thie88 Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #22 Skrevet 19. desember 2012 Ja, mannen fikk se bilde å greier. Så han var så stolt så nå blir det julekos resten av året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå