Gå til innhold

Bekkenløsning?

Anbefalte innlegg

Gjest mammaijuli

Har hatt litt verk i korsryggen og senefestene i rumpa i det siste. Kjenner også at det knekker og popper i hofta når jeg beveger meg... I dag har jeg hatt en stikkende smerte nede i lysken som stråler litt ut i låret. Er dette noe som indikerer at en bekkenløsning er på gang?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144001143-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg noe erfaring med bekkenløsning. Men jeg var sånn i uke 6 alt knakk, og poppet i hofteleddet og korsrygg og hadde også den strålingen på den ene siden på rumpa. Tror kroppen justerer seg til at det skal bli plass til baby :) nå er jeg i uke 9+0 gotikken problemer med noen av delene. Men så trener jeg hver dag. Og trener litt bekken sånn for sikkerhets skyld ettersom jeg har skjeiv rygg/bekken

Gjest mammaijuli

Nå har ikke jeg noe erfaring med bekkenløsning. Men jeg var sånn i uke 6 alt knakk, og poppet i hofteleddet og korsrygg og hadde også den strålingen på den ene siden på rumpa. Tror kroppen justerer seg til at det skal bli plass til baby :) nå er jeg i uke 9+0 gotikken problemer med noen av delene. Men så trener jeg hver dag. Og trener litt bekken sånn for sikkerhets skyld ettersom jeg har skjeiv rygg/bekken

Tok en tur opp til fysioterapeuten min. Han sa at det ikke var bekkenet, men en slags låsning/stivhet i korsryggen som går ned i lysken og som igjen stråler ut i låret. Pga fibromyalgi har jeg en del aktive triggerpoints der nå.. Så han masserte/trykket litt for å løsne opp også fikk en øvelse jeg må gjøre morgen og kveld i tillegg til den vanlige treninga mi. Jeg trener også jevnlig, bl.a. pga fibromyalgien og har i grunnen heller ingen bekken problemer - derfor jeg ble litt nervøs når det har bygget seg opp sånn. Misunner virkelig ikke de som får problemer med bekkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...