Gå til innhold

17+3 og spark på utsiden :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

både meg og samboer kjente nå spark på utsiden av magen. Først kjente jeg 2 og så la h*n inn et bonusspark til pappaen sin <3

Blir plutselig så mye mer virkelig når sparkene kjennes utenpå! Har kjent spark/bevegelse siden uke 14.

Og hvis dere lurer, nei, det er ikke tarmbevegelser. Det kjenner jeg forskjell på :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er da:). Jeg kjente ikke utenpå før i uke 23+ 5 dager jeg

Skrevet

Så heldig du er. :) ved forrige svangerskap så fikk vi kjent et el to spark utvendig igjennom hele svangerskapet.. Så håper at vi får kjenne litt mer ved dette svangerskapet. :)

Skrevet

Åh det er så herlig når man kan kjenne det på utsiden :D Her kunne det og kjennes på utsiden i uke 17. :) Kjempe stas :D

Skrevet

Kjente det også utvendig på den tiden sist, det er så koselig. Nå ligger morkaka på fremre vegg så ikke så lett å kjenne utvendig. Er 21 + 1 i dag, pappaen kjente litt utvendig denne uka.

Skrevet

kjente ett spark på utsiden i går og er like langt på vei som deg 17+3 i dag... har mye liv som ikke kjennes utenpå så ingen tvil om at der er noen der inne, men jeg tror kanskje h*n ligger mye vendt bakover og muligens morkake foran for jordmor sliter med å finne hjertelyd når hun skal lete etter den...dette får jeg vite neste uke da skal vi endelig få se lillegull :)

Skrevet

Jeg skal se den lille i morgen :-)

Tror morkaken ligger fremme på høyre side hos meg. Kjenner så og si ingen bevegelse der, mot masse på venstre side :-)

Skrevet

Deilig å kjenne spark ! Jeg kjente det fra uke 18 ca. Jeg har også en prakke som ligger bak og sparkene blir derfor mer tydelige. Nå er jeg snart i uke 21 og det er Disco for lillebror hver dag:)

God jul og nyt sparkene!!

Skrevet

Jeg er 18+4 og kjenner ingenting:/ Verken utenpå eller inni. Begynner å bli utålmodig:)

Skrevet

Jeg er 18+4 og kjenner ingenting:/ Verken utenpå eller inni. Begynner å bli utålmodig:)

Skrevet

Kjente det også utvendig uke 17 + 6 men kunne godt ha vært tidliger siden vi hadde ikke kjekket. Innenfra har æ følt mye sia uke 15+ :D Veldig fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...