Gå til innhold

Oioioi...Glipp på selveste Lucia dagen.....

Anbefalte innlegg

Etter at vi nettopp hadde blitt enige om å få 3de mann om ca et år til, skjedde det altså da en glipp på Santa Lucia dagen. Jeg som blingsa, selfølgelig. Så da ble det sex på dag (eller kveld) 9 og EL på dag 13 eller 14. Er det en reell sjans for graviditet her jenter?

Fortsetter under...

Sædcellene kan leve opp til en uke inni der (i praksis en del kortere), så har du uflaks (?) er du gravid. Har du enda mer uflaks, som en god del av oss her inne, så må du prøve i både ett og to og tre år på tredjemann, selv om både nr en og to satt på første forsøk.

Men får håpe spiren sitter om nøyaktig tre måneder for deg :)

Flaks eller uflaks, ja det kan du si. Jeg hadde vel i utgangspunktet lyst til å gå for tredjemann til våren. Da ville det blitt litt over tre år mellom de to minste. Men så ble vi enige om å vente ett år, mannen er ikke helt klar. Men jeg må jo være ærlig å si at jeg håper at det blir en spire da! Jeg kjenner etter på alle mulige tegn. Og i dag har jeg vært både oppblåst og småkvalm, hehe. Rart fenomen det der.

Jeg har to gutter fra før, og har en teori om at dette må jo bli ei jente i så fall, unnfanget på selveste Lucia-dagen :)

He he, det har vel mest med alder å gjøre om man har trøbbel med 2. eller 3. mann. Personlig begynte vi muligens for sent å prøve på nr tre av samme grunn som dere - mannen blånekta ;) Men de fleste går det nok greit for :)

Ellers er det fort gjort å bli kvalm når man prøver - jeg har vært det etter el i 18 måneder, men håper kvalmen din skyldes en spire! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...