mbea Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Hei, vi sliter med å finne navn til lillesøster, Noen som vil komme med forslag? Storesøster heter Maya Elizabeth. Er viktig for oss at navnet kan uttales greit både på engelsk og norsk, og at det ikke inneholder ÆØÅ.
Februargullet2013 Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Leona Marie Silje Madelen Olive Carolina Ane Josefine Mikela Therese Julie Christine Anna Marie Anne Olivia Pia Madelen Mie Victoria Adele Mathilde Mia Cecilie
Giss Skrevet 17. desember 2012 #3 Skrevet 17. desember 2012 (endret) Maya Elizabeth og ... Anora Madelein Lilly Therese Asta Helen Clara Victoria Nova Victoria Vera Therese Holly Victoria Evy Rebekka Endret 17. desember 2012 av Giss
Firiel Skrevet 17. desember 2012 #4 Skrevet 17. desember 2012 Kjenner verdens søteste tvillingsøstre som heter Jenny og Maya, så Jenny var det første som slo meg
Vipsenmamma Skrevet 18. desember 2012 #5 Skrevet 18. desember 2012 Anne Marie Jenny Caroline Anna Victoria Jenny Camilla Liv Ellen Julie Madeleine Catherine Marianne Helen Susann Ingrid
Cornelianelia Skrevet 18. desember 2012 #6 Skrevet 18. desember 2012 Emma Suzanna Nora Suzanna Sarah Olivia
Vannmann35 Skrevet 18. desember 2012 #7 Skrevet 18. desember 2012 Jenny Louise Anna Sophie Anna Christina Sophia Louise Ella Louise Dina Marie Dina Alexandra Lilly Alexandra Lilly Maxine
Vannmann35 Skrevet 18. desember 2012 #8 Skrevet 18. desember 2012 Kom på noen til... Caroline Marie Josephine Marie Anna Theodora
iok med sønn <3 Skrevet 18. desember 2012 #9 Skrevet 18. desember 2012 Må det være dobbeltnavn? Syns mange ikke klinger så bra her sorry pips Maya og Maddelen Maya og Mina (Victoria) Maya og Mille Maya og Sophie Maya og Thelma (Maddelen) Maya og Lisa/Liza
Linda_S Skrevet 18. desember 2012 #10 Skrevet 18. desember 2012 Kjenner verdens søteste tvillingsøstre som heter Jenny og Maya, så Jenny var det første som slo meg Min store drøm da jeg var litt yngre var å få to jenter som jeg kunne kalle Jenny og Maja:)
Linda_S Skrevet 18. desember 2012 #11 Skrevet 18. desember 2012 Jeg ville gått for Anna (evt + noe), jeg. Vi skal kalle datteren vår for det, og tanken er at Maja blir navnet på jente nr 2 hvis det kommer en til:) Synes de navnene klinger bra sammen! Anna Maria Anna Emilia Anna Karete For eksempel!
mbea Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #12 Skrevet 18. desember 2012 Mange fine forslag.. men jeg er så kresen.. hvorfor er dette så vanskelig Jeg liker Anna veldig godt, men det er navnet på ekskjæresten til mannen min, de var sammen i 6 år og er venner i dag så kommer nok ikke til å velge det navnet.. Ellers liker jeg godt: Julie/Julia Olivia Sophia (For vanlig?) Mathilde (Mannen nekter.. pga sangen waltzing mathilda...) Ellie Abbie synes også Jenny og Camilla er fine.. Er ikke lett dette.. planen er at innen nyttår har jeg en liste på 5 navn, og så skal mannen gjøre det samme før vi setter oss ned å blir enige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå