Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet det er flere her inne som venter gutter å som sliter litt med navn.

Så hva skal gutten deres hete?

Selv har jeg en Patrick fra før og nå tror vi at det kommer en Daniel( men blir ikke helt enige. Andre forslag vi har er Oscar, Henry , Victor , Andreas ,

Henrik, Casper , Marius , Christopher , Filip. Luka , kornelius, colin. Edvard , André og mannens favoritt navn som er Max ( herregud vi skal ha en unge ikke en hund:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144000895-hva-skal-gutten-hete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg en Patrick fra før og nå tror vi at det kommer en Daniel( men blir ikke helt enige. Andre forslag vi har er Oscar, Henry , Victor , Andreas ,

Henrik, Casper , Marius , Christopher , Filip. Luka , kornelius, colin. Edvard , André og mannens favoritt navn som er Max ( herregud vi skal ha en unge ikke en hund:-)

Vår gutt skal hete et av navnene dere har listet opp!

Annonse

Om det blir gutt her så skal han hete Jon Vidar, opp igjen kalt etter sine bestefedre :) blir det jente så er vi mer usikre, jeg syns Oline er veldig fint, men vi tenker også på Emma, Mathilde, Maya osv, har heldigvis noen mnd å tenke på så får vi se hva det endelige valget blir :)

Annonse

Linus liker jeg veldig godt! Vår lille sønn kommer til å bli navnløs tror jeg. Finner liksom ikke det perfekte navnet. Det skal jo passe med de andre barna også, så et tradisjonelt norsk navn eller norrønt passer ikke. Kjedelig da det er mange fine tradisjonelle norske.

I tillegg får han to etternavn og siden mitt pikenavn (som blir mellomnavnet) er litt spesielt, så må vi tenke på det også.

Trodde aaaaaldri det skulle bli så vanskelig..

Vi får jente. Men jeg synes Daniel er fint:) Men aller fineste av navnene du nevner, synes jeg er Kornelius:)

Vi sliter så masse med å finne navn til lillebror i magen... Navn vi vurderer er: Ludvig, Brage, Eirik og Hugo (mannens favoritt). Men leter fremdeles etter et navn som vi begge virkelig liker... Jentenavn er såå mye lettere men vi klarer visst bare å produsere gutter i denne heimen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...