Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så trist i dag.....føler at alt går mot meg! Jeg er så lei.......lei av denne karusellen og hvordan den påvirker livet mitt. Jeg er tom.....barnløsheten har tatt over mitt liv , jeg vet ikke hvem jeg er i det hele tatt. Det eneste jeg gjør hver dsg er å vente....å vente å vente......men det skjer jo aldri noe! Negative forsøk, avbrutte forsøk, ødelagte egg...ja you name it! Jeg har prøvd i så mange herrens år nå....det er så urettferdig! Så mange som har blitt gravid, eller fått barn å her sitter jeg og er snart 30 å barnløs. Dette har ødelagt livet mitt, jeg har mistet så uendelig mye på grunn av dette. Jeg er sliten og rnett og slett utbrent nå! Det er ikke så lenge til jeg skal i gang igjen, men håpet og gleden er ikke som før! Jeg har så lyst å få egne barn, jeg eeeeer så lei av alle andre sine! Hjelpe meg.........det er så tøft å gå gjennom dette når man har andre problemer som er like store å forholde seg til. ....noen som har noen gode ord?

Hilsen ei som er rådvill og lhar en veldig dårlig dag!

Anonym poster: ed34b83989a536b905a2f4f16f8cc2bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi opp håpet, det kommer :). Men skjønner du blir lei og frustrert,kjenner ei på 32 år som har prøvd i 7 år, og har akkurat lykkes.

Skrevet

Skal ikke påstå at jeg forstår alt helt og fullt ut da jeg ikke har det likt selv.

Men da jeg møtte min mann var det ingen tvil om at det var ekte kjærlighet, men alikevel ble ikke lykken langvarig. Det tok bare to mnd til han ble operert for tilbakefall av kreft (ble erklært kreftfri 1år før vi møttes), med klar beskjed fra kirurgene om at han med all sannsynlighet kom til å få enda et tilbakefall. Et intenst ønske om å kunne starte et liv og øke familien vokste.. 3mnd etter hans operasjon ble jeg operert og det ble oppdaget endometriose, ingen glede ifht barneønsket akkuratt.

Enda en kreftoperasjon på mannen 3mnd etter det, og erklært kreftfri på ny, men bekreftet steril pga operasjonen.

1 år etter at vi møttes ble vi henvist til fertilitetsklinikk for ICSI.

6mnd etterpå, 3dager etter bryllupet vårt, var det ny sykehusinnleggelse og det ble oppdaget uhelbrededelig spredning til mediastinum (lymfene mellom lungene) og ryggsøylen. Startet livsforlengende behandling.

I mai-juni år kom det frem at norsk lov forbyr offentlige og private klinikker å hjelpe oss med evt barneønske.

Etter uendelig mange diskusjoner, indre kamper osv, ble det bestemt at vi ville til Danmark og prøve prøverørsbehandling der.

I midten av oktober reiste vi, og i dag er jeg litt over 11 uker på vei, og mannen skal få prøve en ny medisin...

Ikke det samme, men jeg vet hva det vil si å ha det tøfft...

Er bare å sende mld i innboksen om du vil prate der.

*stor klem og masse lykke til*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...