Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sikkert hysterisk, men er det andre som kjenner at det bobler masse og i dag så har jeg så ubehagelig litt vondt i magen og bakover til ryggen, er 5+6 i dag. Er det andre som har hadt det sånn? Håper jeg bare er hysterisk, men etter å ha mistet to ganger så vil jeg såååååå gjerne at det skal gå bra nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boblene er kanskje luft, har sluttet no, men det som gjør vondt har ikke sluttet, har litt vondt oppi nærheten av tappen og i magen er det som under eggløsning eller mens. Men det er sikkert ikke noe galt.

Skrevet

Uff det er jo ikke morsomt og ha vondt, kanskje oppsøke legen i morgen hvis du er urolig? er sikkert ikke noe farlig:)

Skrevet

Jeg vet ikke om det er det samme, men jeg har hatt (og har enda) smerter i korsryggen, litt som menssmerter. Luft har jeg også mer enn nok av. Har ikke tall på de gangene jeg har løpt på do med hjertet i halsen, overbevist om at jeg blør. Men det ser ut til å gå bra :)

Skrevet

For meg høres det litt ut som luft, men jeg er ikke lege.

Er du bekymret for spiren din Rime, så vær så snill, for din egen del, ta kontakt med jordmor. De har alltid kloke svar å gi, også er det bedre å spørre for mye enn for lite! :)

Skrevet

Skal jo på ul på fredag, får bare håe alt er bra.

Skrevet

Lykke til med ul! Krysser fingrene for deg! :)

Skrevet

Jeg har mye luft, og kjenner bevegelser i magen min KONSTANT. Er 3+5 i dag :)

Skrevet

Har tenkt litt og kjent litt etter i dag, og tror alt er i orden. Er nok bare jeg som er engstelig med kombinasjon av veldig mye å gjøre på jobb nå pluss luft, så alt er sikkert bra på ul på fredag. Men takk for svar og støtte! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...