Gå til innhold

Hvilken babycall??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, trenger ny babycall og vil så gjerne slippe å kjøpe en jeg angrer på..

Dette er viktig for meg:

- At den er enkel å bruke

- Har god batterilevetid på begge enheter (den jeg har nå må vi ha ledning i babyenheten, eller batterier som den sluker på 1-2-3)

- God rekkevidde

- Ikke tar inn signaler fra andre

- Ikke piper (uten at en lett kan slå av pipingen) når den mener det er for kalt

- At den har god forbinnelse mellom enhetene og lang rekkevidde

Vurderer Supernova, men det virker som folk har så ulike erfaringer med denne. Den kom på tredjeplass i TV2 hjelper deg sin test, og det eneste de hadde å utsette på den var at den var for lett å slå på. Den som kom på førsteplass i testen var Philips Avent SCD535, men den finner jeg ikke noen omtaler om nesten.. Noen som har prøvd noen av disse, eller har andre å anbefale som passer til kriteriene mine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler neonate. Vi har denne og er veldig fornøyd. Den er liten og nett, begge enhetene er oppladbare, lite stråling (noe som jeg synes er viktig), temperaturmåler og nattlys. Vi bruker nattlyset under amming om natten :) mener den koster en 1300 da vi kjøpte i høst, men såg den var på tilbud på lefdal denne uken: http://www.lefdal.com/product/hjem-og-pleie/babyutstyr/BC5000A/neonate-babycall-bc-5000a

Skrevet

Og du kan stille når den skal varsle om for lav temperatur ;)

Skrevet

Har samme neonate! Vekdig fornøyd med den :)

Skrevet

Har luvion med cam. Er superfornøyd med den.

Skrevet

Takk for svar! Varer batteriene lenge på disse? Og kan begge enheter lade samtidig?

Skrevet

Tror forresten ikke luvion er aktuell for oss, trenger ikke kamera.

Men den neonate babycallen, tar den inn signaler fra andre?

Skrevet

Er to ladere som følger med og det tar mange dager mellom hver lading hos oss, og da brukes den både i vogn om dagen og kveld!

Har ikke merket noe til signaler fra andre :)

Skrevet

Jeg er også superfornøyd med neonate. Den har blitt brukt i 9 mnd nå ca 3 ganger daglig også om natten nå som hun sover på eget rom. Stoler 100 % på den. Den har veldig lav stråling og.er veldig enkel i bruk.

Skrevet

Har Philips Avent scd505, og er veldig fornøyd! Lang batteritid, med oppladbare batterier i foreldreenheten. Toveiskommunikasjon, og musikk og nattlys på babyenheten :-) best i test er den og, og billig! Betalte bare 550,- på el-kjøp :-)

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Jeg har brukt Supernova til begge ungene, og er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Vi har også brukt supernova til begge ungene, er kjempe fornøyd :-)

Skrevet

Da har vi kjøpt neonate:) fint at den var på tilbud denne uka! Har ikke fått testa den enda, blir spennende å se om den svarer til forventningene. Anyways, takk for alle svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...