Gå til innhold

Endelig vært på UL og nå må jeg...

Anbefalte innlegg

Finne guttenavn!!! Heeeelt umulig...jeg har en liste over jentenavn som jeg liker men nei...heldigvis er dette min største bekymring etter ordinær ultralyd, en frisk og aktiv baby der inne:) spydde flere ganger på vei til sykehuset, var så kvalm og anspent. Godt å få det overstått og herlig å endelig få se babyen, det var første ultralyd i svangerskapet.

Hurra:)

Fortsetter under...

Så gøy! Gratulerer! Hva har du fra før? Fantastisk med friskt barn og gratulerer med gutt! Da har du litt å tenke på de kommende månedene ;)

Kan jeg kuppe tråden din litt og spørre litt angående kvalme? Er du veldig kvalm og kaster opp mye fremdeles? Er du sykemeldt? Jeg synes nemlig at jeg har blitt verre den siste uke og har veldig mye brekninger. Er sykemeldt, men trodde at jeg skulle bli bedre nå og ikke verre :( Er 15+6 og møkk lei for å si det mildt.

Jeg har ei jente fra før!

Kvalme kan jeg dessverre altfor mye om...nå spyr jeg stort sett bare 1-2 ganger om dagen og er mindre kvalm. Det ble noe bedre fra uke 16 omtrent. Men fra uke 4 uke og utover var det et sant hellvete å være gravid. Jeg er sykemeldt men har et bittelite håp om at jeg kanskje greier å begynne så smått på jobb på nyåret.

Nå er jeg bare lykkelig for å ha kommet halvveis:) og jeg er i live hihi!

Annonse

He He pussig at alle her sliter med å finne guttenavn , lurer på om det hadde vært motsatt om vi ventet jenter.

Problemet hos oss er at vi finner et navn å så snakker vi om vi liker det eller ikke å da dukker det alltid opp kjente fra jobb/ skole/ venner som har samme navn å da ombestemmer vi oss. Noen navn er skrivd ned( lager en annen tråd på dette med navn jeg :-)

Koselig at alt var bra med babyen på UL i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...