Ina.89 Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Plutselig begynte hun å bruke feil sugeteknikk. Hun får det ikke ordentlig til lenger. Er 2måneder. Noen med erfaring?
*oktobergutt 12* Skrevet 17. desember 2012 #2 Skrevet 17. desember 2012 Det gjør min gutt på 2 mnd også.... som gjør at han nå svelger mer luft (hører leppene mister taket i puppen).....
Bolleklar Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Skjedde med oss også når vesla ble omtrent seks uker gammel. Glapp puppen, og fikk spaghettimunn. Mitt tips er å amme i tvillingstilling en stund. Da er det lettere å styre hodet til baby. Funket i allefall for oss, og ble således kvitt alle "ammeproblemene".
Bolleklar Skrevet 20. desember 2012 #6 Skrevet 20. desember 2012 Slik: http://ammehjelpen.no/artikkel/146/Tvillingstilling Min datter begynnte da å gape høyere, og sluttet å krølle underleppa si innover. Hun fikk godt tak, og la faktisk markant bedre på seg (hadde noe svak vektoppgang de første ukene). Jeg hadde et åpent sår på den ene brystvorta, som også ble borte i løpet av kort tid. Etter en stund gikk vi tilbake til "vanlig" ammestilling, og siden da har ammingen fungert utmerket. Baby er nå 3,5 mnd. Sørg for å ha masse puter tilgjengelig når du skal amme. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå