Tingenes Herre Skrevet 17. desember 2012 #1 Skrevet 17. desember 2012 Og det har hun vært hele tiden! Men nå som hun kan si sin (meget bestemte) mening, kommer det så tydelig til uttrykk! Bare sitte på mitt fang, bare jeg som skal lese for henne, leke med henne, legge henne osv. Koselig det da, men pappaen blir litt tilsidesatt, og jeg vet han blir lei seg selv om han ikke sier noe. Her en dag da han kom inn døra fra jobb, sa hun: nei, jeg vil ikke at pappa skal komme hjem...mamma!!!!! Og holdt seg fast i meg som en liten apekatt. Pappaen er kjempeflink med henne, tålmodig og kjærlig. Noen som opplever lignende? "Gjorde" dere noe med det? :-(
kinaputten Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 har det på akkurat samme måte her, bare mamma mamma mamma og som du også sier så sier han nå klart i fra hva han vil og det er mamma. Spent å se hvilke andre svar du får her
Jenny251210 Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Er sånn her og, slår etter faren sin for tiden :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå