Gå til innhold

Sex under savngerskapet

Anbefalte innlegg

Noen der ute som har hatt det samme eller som har noen svar?

Jeg vet at det ikke er noe farlig å ha sex under svangerskapet, men sist jeg og samboeren/barnefar hadde sex, merket jeg det veldig på høyre side, nederst i magen. På en måte var det vondt/ubehagelig, men vet ikke om det var mest psykisk? Burde vi være mer forsiktige? Er det enkelte stillinger vi IKKE burde ha? Er det dumt/farlig om det går litt fort/hard for seg?

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144000657-sex-under-savngerskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt noe av det samme selv, og jeg tror man bare må prøve seg frem og finne ut hva som går og ikke går etter hvert som magen vokser og ting forandrer seg hos oss :)

Er i hvertfall slik vi gjør det her i heimen:)

Hatt det sånn noen ganger jeg også, men vi valgte bare å prøve annen stilling, og da ble det litt bedre :-)

MEN når vi først er inne på dette med sex, noen som har blitt "trangere" nå som du er gravid? Samboeren min syns jeg har blitt så trang, og jeg merker det selv også, nesten ubehagelig når han går inn i meg.

Barnet ligger trygt så skal ikke være noe farlig. Men jeg har også kjent dette under sex, husker ikke om det var sånn sist gang. Men gjør som henne over her, bytter stilling. Er ikke redd det er farlig, men det er jo ubehagelig.

Når det blir for vondt så stopper ting seg selv. Det er vel bare de 12 første ukene man bør være litt forsiktig, ihvertfall sånne som meg - som har slitt veldig for dette barnet.

Når det gjelder å bli trangere, syns jeg blir trangere med åra jeg. Tenker med gru på at jeg skal ha UT en hel baby den veien jeg sliter med å få mannen INN........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...